Ima li ljepšeg načina da svoju djevojčicu, pod svojim nadzorom, uvedete u svijet odraslih od neodoljivo upakirane šminke?
Kao da je bilo jučer kad se igrala vašim lakom za nokte i razmazivala ruž po licu, a već je postala ozbiljne kritičarka vašeg odjevnog stila i make-upa. Djevojčice u dobi između 12 i 14 godina učinit će sve da pokažu kako su postale djevojke. Koliko se god to nama sviđalo ili ne, šminkanje je jedan od načina na koji će pokušati ući u svijet odraslih. Uostalom, reći će vam, sve se njene prijateljice odavno šminkaju. Na vama je da odlučite hoćete li je u tome suptilno podržati i poučiti kako bi to zapravo trebalo činiti ili ćete uvesti embargo na takav tip uljepšavanja.
Kako su zabrane najčešće kontraproduktivne, odlučite li je poučiti, veći su izgledi da neće pretjerivati s nepotrebnim slojevima make-upa i da će naučiti ukusno naglasiti pojedine detalje i na tako lijepom licu. Imajte na umu da je djevojčicama u toj dobi mišljenje roditelja još uvijek najvažnije. Iskoristite svoj 'povlašteni' položaj! Štoviše, psiholozi upozoravaju da oba roditelja u toj dobi imaju nezaobilaznu ulogu u kreiranju djetetove pozitivne slike o sebi.
Maštoviti make-up setovi s nježnim nijansama sjenila i sjajila pokazali su se kao idealna 'šminkerska početnica'. Toliko su neodoljivi da ćete i vi uživati u ponovnom otkrivanju zaboravljenih čari uljepšavanja. Pupin 'anđeoski' set čini globus nad kojim lebdi anđelak i čuva toliko toga da će vam trebati upute da se snađete u obilju šminke. Tu je ogledalce, rumenilo, dva 'all over' pudera, tri svjetlucava sjenila, ruževi u čak devet nijansi i sjajila u dvije nijanse te jedan kistić sa spužvastim aplikatorom.
Inovativni američki make-up brendovi, koji se mogu naći u Sephori, kao što su Benefit, Urban Decay i Too Faced, doslovno se natječu tko će ljepše i domišljatije upakirati svoje koketne setove.