Jedan od najuspješnijih celebrity brendova Rare Beauty, iza kojeg stoji Selena Gomez, uskoro bi mogao imati nove vlasnike. Brend izuzetno brzo raste i to je glavni razlog zbog kojeg je Gomez angažirala savjetnike da odvagnu ponude za njezinu kozmetičku tvrtku
Rare Beauty 31-godišnje Selene Gomez angažirao je investicijske banke Goldman Sachs i Raymond James da istraže tržište i zainteresiraju tvrtke koje žele uložiti ili kupiti brend. Trenutno se procjenjuju potencijalne opcije iako još uvijek nije započeo službeni proces, a u svakom slučaju očekuje se da će Gomez ostati uključena u posao i nakon prodaje.
Procijenjena vrijednost brenda Rare Beauty iznosi dvije milijarde dolara, a raste iz godine u godinu. Procjenjuje se da je neto prodaja Rare Beautyja u 2023. godini iznosila oko 350 milijuna dolara. Zanimljivo je da je Gomez među rijetkim slavnim osobama, uz Rihannu i Hailey Bieber, koje su uspješno iskoristile svoj celebrity status i doseg na društvenim mrežama te ga pretočile u uspjeh brenda. Tvrtka ima milijune pratitelja na svim platformama društvenih medija, uključujući Instagram i TikTok.
Poslovna strategija se dobrim dijelom temelji na transparentnosti Gomez u pogledu njezinih problema s mentalnim zdravljem i usredotočuje se na poruku zdravog samopoštovanja. U prosincu se pjevačica, glumica i poduzetnica odvažila na proizvode za njegu tijela s Find Comfortom, što uključuje mirisnu maglicu za tijelo i kosu, kremu za ruke, losion za tijelo i aromaterapijsku olovku Stop and Soothe. Bio je to prvi pothvat izvan kategorije make upa za Gomez i Rare Beauty.
Krajem 2023. Rare Beauty je prikupio 12 milijuna dolara od ukupno 100 milijuna dolara za ostvarenje ciljeva na području mentalnog zdravlja u sljedećem desetljeću kroz svoj Rare Impact Fund te u partnerstvu s 25 globalnih organizacija. Također jedan posto godišnje prodaje ide u fond.