Severina je u svojevrsnoj oazi raskoši i elegancije Kristalne dvorane Esplanade promovirala svoj novi spot 'Tridesete' i najavila nadolazeću turneju. Obećava dosad neviđeni scenski nastup za čije osmišljavanje je angažirala Milana Alavanju
Premda je dio javnosti percipira kao nacionalnu pjevačku heroinu, a drugi dio ocvalom pjevačicom koja si je skandalima suviše protresla karijeru, Severina definitivno nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Pjesmama, scenskim nastupom, odnosom prema publici i obožavateljima ta 36-godišnja Splićanka zasluženo je dobila svoj prostor na hrvatskoj show sceni, a da i dalje ima motiva zainteresirati okolinu za svoje uratke, dokazala je i promocijom spota 'Tridesete'.
Riječ je o drugom spotu s popisa pjesama posljednjeg Severininog albuma 'Zdravo Marijo', no za razliku od pjesme 'Gas, gas', spomenute 'Tridesete' obiluju kreativnošću i scenama koje nisu uobičajene u spotovima kakve gledamo na domaćim TV postajama.
Spot je čak zanimljiva sadržaja, a scena obiluje raskošnim elementima kabareta iz 30-ih godina prošlog stoljeća, pa se Sevka na promociji i pojavila odjevena baš poput zvijezda iz vremena o kojem govori i pjesma.
'Uživala sam snimajući spot. Imali smo samo jedan dan, ali svi smo jako zadovoljni konačnim rezultatom', kazala je tijekom promocije Severina.
'Tridesete' su zaista snimljene u samo jednom danu na Zagrebačkom velesajmu, pod redateljskom palicom Vanje Vascaraca, te u suradnji s direktorom fotografije Danijelom Bakotićem. Radnju spota osmislio je Severinin dugogodišnji suradnik i prijatelj Viktor Drago, koji je istovremeno bio i umjetnički direktor i producent.
U spotu je mnoštvo motiva cirkusa, Severina pleše tango i spušta s trapeza u ručno izrađenom korzetu od nekoliko tisuća kristala Swarovski, pojavljuje se u vjenčanici i haljinama koje potpisuju vodeći svjetski i domaći kreatori i sve ostavlja vrlo dobar dojam na gledatelja.
Sevka svoju 'spektakularnu' turneju počinje 21. prosinca koncertom u Zagrebu, pa kreće u obilazak zemalja Regije. Obećava dosad neviđeni scenski nastup za čije osmišljavanje je angažirala Milana Alavanju koji je radio na specijalnim efektima trećeg nastavka 'Matrixa'.