Poznati japanski brand Shiseido potekao je iz ljekarne osnovane još u 19.-om stoljeću.Danas je među pet najvećih kozmetičkih brandova na svijetu.
Spoj Istoka i Zapada
Sama riječ 'Shiseido' znači 'kuća koja doprinosi kvaliteti života'. Sastavljena je od riječi 'shi' što znači 'izvor',riječi 'sei' koja znači život i 'do' – 'kuća'. Osnivač branda Shiseido Arinobu Fukuhara otvorio je 1872. godine prvu ljekarnu u zapadnjačkom stilu u prestižnom dijelu Tokija, u Ginzi. Ova ljekarna bila je spoj zapadnjačke kulture i njegove stručnosti na području orijentalne kozmetologije.
Do danas je Shiseido zadržao tu osnovnu karakteristiku, pa i dalje predstavlja spoj Istoka i Zapada. Znanstvena istraživanja preuzima od Zapada, a od Istoka nasljeđuje filozofiju poštovanja prirode i usklađivanja sa njom.
Sveobuhvatni pristup istraživanjima
Shiseido teži stvaranju visokokvalitetnih proizvoda i usluga koje zadovoljavaju različite potrebe korisnika. Zahvaljujući stručnosti i iskustvu ljudi koji rade u ovim kozmetičkim laboratorijima, proizvodi branda Shiseido potpuno su sigurni i učinkoviti.
Od biotehnologije do aromakologije
Shiseido je 1980. godine prvi uspio, procesom biotehnologije, proizvesti hijaluronsku kiselinu. Od 1990. godine fokusiran je na, do tada, jedva dotaknuto područje aromakologije i na znanstvena istraživanja koja dokazuju djelovanje mirisa na naše raspoloženje i emocije.
Mnogi Shiseido proizvodi temeljeni su na upravo ovim principima. Preparativni proizvodi čine kožu baršunastom i elastičnom, te usporavaju proces starenja. Mirisne note dovode u sklad fizičko i ipsihičko stanje,a paleta make upa bogata je raznovrsnim nijansama.