Kim Kardashian
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Kim Kardashian
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Nakon paradiranja u bizarnim kreacijama i pokazivanja istesane linije, Kim Kardashian odlučila je otići korak dalje i za koncert supruga Kanye Westa u njujorškom Madison Square Gardenu sebe i kćer odjenuti u identičnu dizajnersku haljinu
No Kim Kardashian očekivano nije odabrala bilo kakvu krpicu nego srebrnu blještavu haljinu s potpisom ultra popularnog francuskog brenda Vetements od 70-ak tisuća kuna. A da stvar bude bolja, istu je haljinu nosila i njezina trogodišnja kći North West. Kontroverzna je starleta tako opet postigla ono što je htjela – sve su oči bile uprte u njih.
Slavne mama i kći pojmu sređivanja za izlazak dale su novo značenje: doslovce su svjetlucale u srebrnim Vetementsovim haljinama dugih rukava i potpuno zatvorenima s prednje strane. Asimetričan porub i djelomično otvorena leđa dale su edgy notu zasljepljujuće blještavoj haljini koja košta paprenih sedamdesetak tisuća kuna.
Megapopularni francuski underground brend Vetements u kratkom je roku postao it brend zahvaljujući hoodeicama i trapericama bezobrazno visokih cijena. Za kreativni dio zadužen je Demna Gvasalia koji također paralelno kreira kolekcije za modnu kuću Balenciaga, a njegov mlađi brat Guram obnaša funkciju izvršnog direktora brenda.
Zašto su krpice s potpisom Vetements tako bezobrazno skupe? Guram Gvasalia ima objašnjenje: 'Nismo željeli kvalitetu dovoditi u pitanje. Naši kupci mogu se odlučiti za samo jedan odjevni komad koji će, zbog kvalitete izrade i materijala, nositi godinama.'
Naime, ovaj brend ima stroga ograničenja oko toga koliko trgovine mogu kupiti komada. Trgovine tako ne mogu kupiti više od deset komada traperica, a u talijanskim trgovinama nije dopušteno da kupe više od četiri komada njihovih majica u istom stilu.
'Ne smatram Louis Vuitton luksuznim brendom. Da, kvaliteta je luksuz, ali ako možete otići u dućan i dobiti što god želite, to nije luksuz', kaže Gvasalia. Strogi i precizni zahtjevi Vetementsa, kojima si je brend osigurao manju proizvodnju, rezultirali su zadivljujućom brzinom prodaje komada iz kolekcija od 70 do 80 posto. Njihova poslovna logika očito se isplati.