Jeff Goldblum
Izvor: Profimedia / Autor: James Warren / Avalon / David Jones / imago stock&people / Profimedia/Canva
Jeff Goldblum
Izvor: Profimedia / Autor: James Warren / Avalon / David Jones / imago stock&people / Profimedia/Canva
JEFF GOLDBLUM
Nakon nezaboravnog Prada trenutka u New Yorku, glumac Jeff Goldblum nastavio je svoje modno putovanje kroz Oz, ovaj put u komadim brenda Burberry, unoseći kazališni štih u britansku premijeru filma 'Wicked' koji ovog tjedna stiže u svjetska kina
Na premijeri u Londonu, Goldblum se pojavio sa suprugom Emilie Goldblum, također u kreaciji s potpisom Burberryja.
Poznati glumac zapanjio je u crnom vunenom kaputu s obrubom od striže u boji čelika, dok je Emilie odisala elegancijom u upečatljivoj haljini slip kroja, ukrašenoj volanima i svjetlucavim paisely uzorkom, a ispod koje je istaknula džemper od vune gotovo identične maslac žute boje.
Poznati supružnici zajedno su utjelovili moderni britanski luksuz, spajajući eleganciju s kazališnom atmosferom premijere.
Goldblum, koji glumi zagonetnog Čarobnjaka iz Oza u novoj adaptaciji vrijednoj 320 milijuna dolara, utjelovio je zapovjednu prisutnost svog lika s majstorski skrojenom Burberryjevom kombinacjom.
Dramatični crni vuneni kaput, naglašen upečatljivim obrubom od striže u boji čelika - prepoznatljivim elementom Leejeve vizije brenda - stvorio je siluetu koja pristaje grandioznom liku Čarobnjaka.
Izgled se nastavio s košuljom sive boje i hlačama oštrog kroja, demonstrirajući Burberryjevo majstorstvo odijevanja u tonu. Svilena kravata s kultnim kariranim uzorkom kuće suptilno je naginjala Burberryjevom nasljeđu, dok su klasične kožne Derby cipele usidrile komplet s nenaglašenom britanskom profinjenošću.
Rezultat je bio savršen spoj Burberryjevih tradicionalnih kodeksa sa suvremenom sofisticiranošću – zaštitni znak Leejeva redefiniranja brenda starog 167 godina.
Stojeći pred raskošnim smaragdnim vratima premijere - zadivljujućom rekreacijom kultnog ulaza u Smaragdni grad - Goldblumov modni odabir postigao je idealnu ravnotežu između profinjene elegancije Londona i teatralnosti Oza.
Jeffov odabir Burberryja za posebnu prigodu ne samo da odaje počast britanskom modnom naslijeđu, već također naglašava evoluciju brenda pod vodstvom Daniela Leeja, gdje su klasični elementi ponovno osmišljeni u modernom kontekstu.
Ovaj trenutak na crvenom tepihu pridodaje nizu pažljivo odabranih lookova koje je Goldblum nosio tijekom promo turneje filma 'Wicked' a svaki je odabran kako bi nadopunio Universalovu ambicioznu promotivnu kampanju, a istovremeno zadržao njegovu prepoznatljivu mješavinu sofisticirane otkačenosti.
Sama premijera, sa svojom impresivnom scenografijom i živopisnim vizualnim elementima, nastavlja filmsku strategiju lansiranja publike u Oz prije kročenja u kino.