Čelni čovjek modne kuće Balmain, Olivier Rousteing govori o izazovima koji su stavljeni pred cijelu modnu industriju te kako namjerava na njih odgovoriti. Tvrdi da će modu i brend koji predstavlja približiti svakom čovjeku. Cool, trendi, chic izdanja sada su za njega stvar prošlosti, na aktualnu situaciju odgovara modom realnog stanja svijeta
Kreativni director modne kuće Balmain za novo je izdanje magazina Vogue progovorio o svemu što je zateklo svijet u proteklih nekoliko mjeseci. Otkrio je kako vidi modni sektor u narednim godinama i opisao koliko se sam promijenio, te na što sada obraća pažnju više no ikada.
‘Osobno mi jako teško pada distanciranje od ljudi. Jako mi nedostaju prijatelji i obitelj, a posebno djed i baka. Svakodnevno s njima komuniciram putem video poziva i zapravo smo povezaniji no ikad. Napokon imam vremena stvarno sjesti i pozornije ih poslušati. Uvijek do sada posao me od toga odvlačio’, započeo je svoje novo pismo objavljeno u magazinu Vogue Olivier Rousteing.
Ovaj talentirani 34-godišnjak koji je posljednjih nekoliko sezona na vrhu kreativnog tima modne kuće Balmain, brenda za kojim lude brojne trendseterice, nije pauzirao svoj posao, ali danas ga radi s mnogo više empatije, obzira i s dozom realnosti.
‘Naš tim funkcionira odlično. Svaki dan imamo po nekoliko virtualnih sastanaka, stalno smo u kontaktu i razmjenjujemo ideje. Osim toga pričamo i o svemu ostalom što se događa oko nas, o ljubavi, zdravlju, obitelji i djeci. Posao uvijek dolazi zadnji na red. Međutim rad u ovoj situaciji može doći i kao dobra distrakcija od problema. Siguran sam da će ovo vrijeme jako dobro utjecati na sve kreativce, i da će mnogo dobrih stvari rezultirati ovime’, govori izuzetno simpatičan i pozitivan Francuz.
Oliver osim toga naglašava da je modna industrija došla do određenog ranga koji se više mnogima nije dopadao.
‘Modna industrija postala je dosadna sama sebi. Trebamo reagirati mnogo spontanije, a manje slijediti stroga pravila koja smo si zadali. Osobno, želim raditi modne revije za razne publike. Želim se približiti ljudima koji nisu dio ovog sektora i stvoriti neki vid slobode. Odmah nakon što karantena završi, želim podijeliti svoje vizije s cijelim svijetom, a ne da to bude dostupno samo odabranima’, rekao je.
Iako nije precizirao kako će u budućnosti izgledati njegove kreacije Rousteing je dao naslutiti da inače raskošne, uvijek drugačije vizije možemo zamislili u nešto jednostavnijem izdanju.
'Završila je era chic i cool garderobe, moda treba oslikavati realno stanje svijeta. Modna industrija treba se malo više povezati sa svakodnevicom. Sve nas treba potaknuti na to. Moda ima značajnu ulogu u našem svijetu i trebala bi nositi neku poruku. Više ne želim biti cool, a ni chic, gotovo je s tim. Tko još želi stvoriti nešto što će za dva mjeseca biti zastarjelo. Nekad su se stvarale kreacije koje su bile aktualne dvije godine. To želim!'