Svaki put kad junaci marketinga i prodaje iskorače iz očekivanih okvira dogodi se pravo malo čudo. Jedno od njih je nova reklama za Smart. Reklamira se kao dosta slabo off road vozilo! Čitajte dalje…
Da je netko došao u bilo koju reklamnu agenciju kod nas i naručio reklamu za svoj auto, sigurni smo da bi sto posto agencija odgovorilo klijente od ovakve ideje. Znate već. Demografska ispitivanja, kontrolne skupine, statistički podaci, afirmativna ATL kampanja… Sve su to argumenti kojima barataju agencijski ljudi.
No ima i iznimki. Recimo, njemački BBDO pokazao je da ima i muda i smisla za humor. Indirektno i Daimler Benz. Što je inače vjerojatno najkonzervativnija kombinacija na svijetu. No njihova reklama zbilja je smiješna. Pogledajte je. Navodno su pokupili naramak nagrada na ceremoniji Gold Lion Awards u Cannesu.
Usput, zadnji smo put nešto slično vidjeli kad se onaj Porscheov vozač nije uspio parkirati u rikverc, ali tada šala nije išla na račun auta, nego vozača.