Japanci su se opet prihvatili nagađanja. BestCar donosi prvi uvid i rendere zajedničkog sportskog automobila Toyote i Subarua koji će imati sprijeda smješten motor i stražnji pogon
Zahvaljujući 7tuneovom prijevodu članka iz BestCara, saznajemo da bi dizajn automobila i 'prekrasne linije' trebali promijeniti način na koji potrošači gledaju Toyotu. Premda nemamo ništa protiv Toyotine naklonjenosti estetici, toplo se nadamo da će automobil biti jednako dobar u vožnji kao što će izgledati.
Mjere kojima raspolaže BestCar kažu da će Toyotin i Subaruov zajednički kupe biti dugačak 4.300 mm, širok 1.730 mm, uz visinu od 1.350 mm i međuosovinski razmak od 2.570 mm.
Kao osnova je upotrijebljena postojeća Legacyjeva platforma, a navodno je pretvorba s integralnog na stražnji pogon uzrokovala pregršt problema. BestCar citira jednog od inženjera koji je izjavio da je Legacyjev ovjes 'slab i očajan'. Pitamo se koliko se još epiteta izgubilo u prijevodu s japanskog.
Za pogon bi trebao biti zadužen Subaruov četverocilindrični bokser snage između 190 i 200 KS, koji će biti uparen s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem. Zasad nije poznato kako će se zvati novi automobil, no mnogi pripadnici sedme sile nadaju se povratku imena Supra.