VRUĆI ARTIKAL

Statusni simbol na street style sceni: Za ovom torbom vlada prava ludnica

18.10.2024 u 06:07

Bionic
Reading

Osmišljen prije nekoliko desetljeća kao torba za plažu, model Saint Louis brenda Goyard postao je statusnim simbolom na street style sceni, što može zahvaliti ograničenom inventaru i upotrebi luksuznih materijala prilikom izrade

Iako ova torba jedva da je nova - brend Goyard osnovan je 1853. godine, a torba Saint Louis prethodi Neverfullu Louis Vuittona - posljednjih tjedana proživljava renesansu.

U sve tri veličine imali smo je priliku vidjeti u stajlinzima street style zvijezdi u modnim mjesecima, a novopečena mama i američka it djevojka Hailey Bieber nedavno se pohvalila svojom ekstra velikom Goyardovom torbom s inicijalima sina.

Pravi znak da nas je zapljusnuo novi val popularnosti torbi tog brenda vidljiv je na tržištu preprodaje.

nnn
Torbe od brušene kože Izvor: Promo fotografije / Autor: Neven Bučević

Prema podacima objavljenim u Fashionphileovom izvješću o preprodaji ultraluksuznih proizvoda, kupnja Goyardovih platnenih i kožnih torbi ove je godine porasla za 16,5 posto. Kimberly Bickle, menadžerica za prodaju web trgovine Fashionphile, također kaže da su pretraživanja torbe Goyard Saint Louis porasla za 57 posto u prošloj godini.

Više od jedne Goyardove torbe visoko je na listama kupaca. I Saint Louis i mini torba Anjou stalne su na popisu 'vrućih artikala' od 2021. godine.

Između sredine 2010-ih do danas, s Goyardovom torbom Saint Louis viđeno je pravo mnoštvo slavnih, a Bickle ističe da sve veća privlačnost brenda ima više veze s time kakav je osjećaj nositi je nego s time tko ju je prvi kupio.

'Goyard je poznat po svojoj ekskluzivnosti, bogatoj baštini i trajnoj kvaliteti. Mislim da je još jedan razlog zbog kojeg je nedavno stekao popularnost potreba za funkcionalnim i elegantnim torbama koje bi se nosile na posao nakon povratka u urede i starom normalnom', kazala je, dodavši da su te torbe 'savršene veličine i dovoljno izdržljive za nošenje brojnih svakodnevnih potrepština'.

Neke it torbe trenutka izrazito su orijentirane na pripadnike generacije Z, kao što je slučaj s modelom Brooklyn i Zip Curve brenda Coach.

  • +18
Coach, proljeće/ljeto 2025. Izvor: Profimedia / Autor: x / Avalon / Profimedia

No čini se da je Goyardovim modelima torbi sklono puno više generacija. Fashionphile je nedavno izvijestio da Saint Louis najčešće kupuju žene od 55 i više godina, no kako trenutna zbivanja na street style sceni sugeriraju, njezinu privlačnost prepoznale su i druge generacije.

Simbol bogatstva i klasičnog francuskog dizajna

Malo se brendova može pohvaliti takvom dugovječnošću, predanošću ručnoj izradi i statusom ikone kao Goyard. Ekskluzivni proizvođač luksuzne opreme za putovanja postao je simbolom bogatstva i klasičnog francuskog dizajna, a da svoje proizvode nije prikazao na internetu sve do prije nekoliko godina.

Kupci koji žele Goyard ne moraju se zamarati traženjem na internetu. Na web stranici Goyarda ne postoji opcija kupovine jer se proizvodi ne mogu naručiti online. Tvrtka potpuno zanemaruje marketing i masovnu proizvodnju, a također se ne bavi nikakvim oblikom e-trgovine. U ovo doba takva politika je ili lukava ili suluda.

  • +22
Poznati nose Goyard Izvor: Profimedia / Autor: BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia