MODNO OSVIJEŠTENA

Što je za Lanu Biondić investicijski komad odjeće?

18.10.2012 u 08:00

Bionic
Reading

Otvorenje skupocjenog second hand shopa Das Charmes Vintage Exchange nije propustila ni Lana Biondić te nam je ovim povodom otkrila bi li kad prodala vrijednu naslijeđenu odjeću, zašto ne kupuje u second hand dućanima, kao i razlog uspjeha njezine kolekcije haljina S-dress

'Za mene je vintage komad onaj kojemu sam sklona, onaj autentični, od moje obitelji. Znači ono što naslijedila od mame, bake, prabake. To, osim što ima emotivnu notu, ima modnu vrijednost, jer su to neke kreacije koje su i dan danas aktualne, ali opet u nekim izdanjima u kojima se ne mogu više kupiti. Znači dragocjenosti, jedna vrsta rariteta. Imam čak i obiteljski asesoar koji čuvam', rekla nam je Lana Biondić.

Na pitanje bi li ikada prodala neki od tih naslijeđenih komada, Lana kaže: 'Ne, obiteljsko nasljeđe, pa čak i takvo, ne bih nikada prodala. Moram biti iskrena, vintage je svakako nešto što je osvojilo svijet jer bogate žene privlači jedino ono što je teško kupiti, neka vrsta rariteta. Znači ženi koja može kupiti sve to postaje previše jednostavno, zato je vintage dobio na prestižu, jer iskopati autentičan komad možda je još jedino što može uzbuditi jednu Kate Moss.'

Na pitanje o kupovini u second hand dućanima, Lana kaže: 'Nisam sklona tome, ali podržavam to. Što je bolji second hand shop, to se stvari bolje održavaju, to je poznato, a mislim da je second hand shop odličan za mlađariju. Ja nisam tome sklona jer, uostalom, imam svoj vlastiti brend i svoje dućane, tako da sam modno namirena.'

Lanu smo pitali i što misli koji je razlog uspjeha njezine kolekcije haljina S-dress. 'Mislim da uspiju sve stvari koje su dobro promišljene i koje kvalitetom, originalnošću i inovacijom te dobrom vizijom potkrepljuju tu priču. Znači nema samog marketinga, nema samo trenda, puno toga mora se spojiti. Ja sam jako puno radila na tome, i predano i vrlo ciljano, i mislim da je to projekt koji ima svoju priču i težinu te da su ljudi to prepoznali. To je mješavina jako puno pozitivnog razmišljanja i dobrih namjera, a pokazalo se da se to uvijek dobro vrati. Tako se pokazalo s knjigama i ovaj put s modnim brendom.'

Lana dodaje i da je njezin modni brend internacionalna priča te da trenutno na tome intenzivno radi. Na pitanje je li i ona osjetila recesiju na svojoj koži, Lana nam je rekla: 'Svi smo mi u svakom poslu osjetili recesiju i svatko je, na svoj način, postao skromniji. Iz svega pokušavam izvući nešto pozitivno.'

'Mislim da moje haljine imaju vrijednost koja se za njih plaća. To je investicijski komad odjeće, a mislim da je cjenovno plasiran na način da je dostupan ljudima koji si priušte šoping. Mislim da je to neka zlatna sredina u kojoj možeš pomiriti dosta toga u jednome', rekla nam je Lana te otkrila da priprema novu kolekciju Silvester S-dress, posvećenu nadolazećem božićnom periodu.