Daniela Trbović učila je na predavanju kako loviti na popustima i kako uspoređivati cijene
Kupovina i nije tako zabavna kada je riječ o nabavi svakodnevnih potrepština. Lov na popuste i uspoređivanje cijena nisu uvijek jednostavni kao što se čini, ponekada pronalaženje najbolje ponude izgleda poput uspoređivanja krušaka i jabuka. Etikete i cijene trebale bi biti vodič za pametnu kupovinu, no mnogi ne znaju kako ih uvijek pravilno koristiti.
Zato je Međunarodno udruženje proizvođača sapuna, deterdženata i sredstava za održavanje čistoće (A.I.S.E.) provelo istraživanje kako bi doznalo raspolažu li potrošači svim potrebnim informacijama za pametnu kupovinu čije je rezultate predstavila Hrvatska gospodarska komora, Sektor za industriju, Zajednica proizvođača i veletrgovaca sredstvima za pranje, čišćenje i kozmetiku.
Predavanju je prisustvovala i Daniela Trbović koja je isprobala pametne naočale te naučila kako pametno kupovati.