MAČKASTA KOLEKCIJA

Sva lica žene u modnoj viziji dvojca Boudoir

08.01.2015 u 13:35

  • +4

Divided Bipolar Cat Disorder

Izvor: Promo fotografije / Autor: Mladen Šarić

Bionic
Reading

Nova kolekcija modnog dvojca Boudoir potvrda je da Martina i Morana modno nikada ne miruju te da nema kraja njihovoj kreativnosti i čaroliji koju već 14 godina pokazuju svojim bajkovitim kreacijama

Boudoirke su nam ponovno pripremile očaravajuću kampanju u kojoj, uz haljine i pripadajuće šešire s prepoznatljivim boudoirovskim potpisom, glavnu ulogu igra mala crna mačka Uma, štićenica Prave šape. Mačke slove kao neovisna, temperamentna, mudra, svojeglava, elegantna, profinjena bića koja nas očaravaju ljepotom i maznošću, dok nas istovremeno vrebaju pogledom i oštrim kandžicama ako ih naljutimo ili nije po njihovom.

'Mačke su iznimne životinje i vrlo lako nalazimo inspiraciju u njihovoj ljepoti i osebujnosti karaktera. Upravo one su nam bile inspiracija za kampanju koju smo nazvale Divided Bipolar Cat Disorder. Haljine smo izradile u bijeloj i crnoj varijanti simbolično ukazujući na dvije strane osobnosti, na dva raspoloženja, dva lica žene. Bijela simbolizira nježniju i mazniju stranu, dok je crna simbol temperamentnosti i odlučnosti. Uz haljine smo izradile i šešire ukrašene šljokicama i baršunom, nosive uz ove haljine ili neke iz naših ranijih kolekcija', ispričala je Martina Čičko Karapetrić

Divided Bipolar Cat Disorder kolekcija
sadrži haljine zvonastog i strukiranog oblika midi dužina savršene za večernja druženja ili cocktail partyje. Izrađene su od Boudoirovih omiljenih materijala - svileni baršun, čipka i saten isprepleteni su u jednu modnu simfoniju, a dodatnu dozu glamura daju im šljokice kojima sestre Martina i Morana suvereno vladaju u svojim kolekcijama.

I ovaj put, kampanju je svojim objektivom ovjekovječio najcjenjeniji hrvatski modni fotograf Mladen Šarić s kojim Boudoirke surađuju desetu godinu zaredom. Make up potpisuje Saša Joković, a za frizuru je zaslužna Milena Maršić iz frizerskog salona Glamour. Modeli i ove kampanje su Larisa i Iris iz agencije Colors Model Management