Premda je Huayra zamijenila Zondu prije dvije godine, Paganijev prvi automobil još uvijek nije rekao zbogom
Štoviše, nekako stječemo dojam da talijanski butikni proizvođač hiperautomobila ima više upita za Zondu nego za Huayru, kako drugačije objasniti to što Talijani svako malo najavljuju konačnu verziju automobila, samo da bi nekoliko mjeseci kasnije izbacili iduću konačnu verziju.
Ovaj put konačna verzija zove se Zonda Revolucion. Bit će proizvedena u svega pet primjeraka po cijeni od 2,9 milijuna američkih dolara bez poreza i ostalih davanja po komadu. U osnovi je riječ o trkačem automobilu koji ne može biti homologiran za cestovnu uporabu, što i nije neki problem kad u obzir uzmemo kako ovo čudo izgleda, zvuči i ide.
Olakotna okolnost je i to što vlasnicima vjerojatno ne manjka novca da si izrade vlastitu stazu.
Nama ostalima preostaje samo sliniti uz gromoglasnu buku 800 KS iz šestolitrenog AMG-ovog atmosferskog V12. Masa od ugljičnih vlakana sazdanog automobila iznosi svega 1.070 kg, snaga se na stražnje kotače prenosi putem šesterostupanjskog sekvencijalnog mjenjača kojem za izmjenu treba svega 20 milisekundi, a tu je i aktivna aerodinamika.
Drugim riječima, i mi bi cvilili kao bradati muškarac na 1:50 da kraj nas protutnji ovaj monstrum.
Pogledajte.