Nove trendove, koji znatno pridonose percepciji 'novog muškarca', britanski analitičari pripisat će utjecaju poznatih faca poput Davida Beckhama i boy bendova
Još ne tako davno, u prosječnoj muškoj kupaonici mogla se pronaći tek četkica za zube i žilet, no u pitanju je, kako se čini, prošlo svršeno vrijeme. Muškarci današnjice, sve samosvjesniji i spremni investirati u svoj izgled, u svoje kozmetičke ormariće uvrstit će sve više proizvoda za njegu, a kako javlja Daily Mail, jedan od pet muškaraca dodat će i - peglu za kosu.
Zahvaljujući studiji koju je provela agencija za istraživanje tržišta Mintel, postaje jasnije da su u nevjerojatnoj brojki od 100 milijuna funti - koliko su Britanci lani potrošili samo na pegle - značajan udio imali upravo oni. Nove trendove, koji znatno pridonose percepciji “novog muškarca”, tamošnji analitičari pripisat će utjecaju poznatih faca poput Davida Beckhama i boy bendova.
Očekivano, kozmetička industrija u tom trendu vidjela je priliku za dodatnu zaradu, pa se uskoro očekuju i pegle namijenjene isključivo muškoj kosi (koja li je razlika?) pa i brojne tehničke varijacije.