Dizelski motori iznimno su popularni u Europi, više nego bilo gdje drugdje u svijetu, te čine čak 55 posto tržišta. Takvoj bi dominaciji uskoro mogao doći kraj
Vodeći inženjeri smatraju da bi sve strože tehnološke mjere koje uvode europski zakonodavci mogle presuditi dizelskim motorima već do 2020. Najveća prednost dizelaša - niska potrošnja, mogla bi postati nedostatan mamac za kupce nakon uvođenja Euro 6 i Euro 7 normi.
Naime, za zadovoljavanje istih potrebna značajna su unapređivanja i investiranja u tehnologiju, što bi dodatno trebalo poskupiti izradu dizelskih motora. Analitičari također vjeruju da bi u dogledno vrijeme dizelski derivati mogli poskupjeti u odnosu na benzinske, što bi u konačnici rezultiralo smanjenjem troška po kilometru između dizelaša i benzinaca.
Prostora za tehnološke probitke svakako ima, no jasan je trend u kojem se smanjivanjem obujma motora i korištenjem turbopunjenja benzinci sve više približavaju dizelašima.