Nostalgičarske tendencije nisu zaobišle ni svijet modnih dodataka, o čemu dovoljno govori višesezonska popularnost ovalnih sunčanih naočala, kakve su modnom scenom dominirale 90-ih
Po uzoru na ovalne naočale dizajnera Christiana Rotha, koje je 90-ih godina popularizirao Nirvanin frontmen Kurt Cobain, francuska modna kuća Céline ponudila je svoju verziju, a posljednjih sezona upravo ona pokazala se jednom od najomiljenijih u svijetu modnih ovisnica s Instagrama i TikToka.
Modna kuća Céline svijetu je predstavila ovalnu verziju sunčanih naočala nakon velikog komercijalnog uspjeha svog mačkastog modela, a ističu se prepoznatljivim detaljem iza kojeg se krije zanimljiva priča.
Poput remena i torbi dizajnera Hedija Slimanea nastalih za modnu kuću Céline, ove sunčane naočale krasi detalj kakav nalazimo na pariškom Slavoluku pobjede.
Godine 1972. automobil osnivačice brenda, Céline Vipiane, pokvario se upravo ispred ovog prepoznatljivog spomenika u francuskoj prijestolnici. Dok je čekala pomoć na cesti, inspirirala se ukrasnim detaljima lanca koji se na njemu nalazi, a čiji obris čini središnji dio kopče Triomphe. Okružen s dva slova C, odmah ga je usvojila kao amblem svoje modne kuće.
Klasičnoga izgleda, sunčane naočale Triomphe brenda Céline uspjele su postati it dodatkom na modnoj sceni, a taj status drže i nekoliko sezona kasnije.
U prodaji su danas dostupne u nekoliko varijanti - crnoj, bijeloj, ružičastoj, boji karamele i uzorku kornjačevine - po cijeni nešto višoj od 400 eura.