Nakon što su se njene majice prošle godine prvi put našle u prodaji u Hrvatskoj, dizajnerica Miranda Viđak snimila je kampanju za svoj brend Moodytwin i najnoviju kolekciju Purify 2012.
Kampanju, koja je ustvari storyline jednog emotivnog stanja, izvrsno je dočarao i snimio poznati modni fotograf Šime Eškinja.
Zaštitna lica kampanje su Teodora Aleksić i Marko Martinović, za make-up bio
je zadužen Goran Kukolj, dok photo edit & storyline potpisuje Miranda Viđak.
Purify 2012. Mirandina je peta kolekcija pod brendom Moodytwin, a inspirirana je emocijom, stanjem, kritičkim razmišljanjem, svijesti, realiziranjem svijeta oko nas i naše pozicije u njemu.
'Za razliku od prijašnjih kolekcija gdje me inspiriralo sve vizualno oko mene, ovaj puta sam posegla u emocije, ljude oko sebe i energiju koju primam od njih, bilo ona pozitivna ili negativna. Željela sam na modele prenijeti stanje koje sam imala za vrijeme stvaranja kolekcije i nešto što bih možda trebala sakriti – zapravo istaknuti i prikazati u kolekciji. U ovoj kolekciji sam također željela isprobati svoju davnu želju printanja sito-štampe direktno na čipku, a to su ujedno i modeli koji su se odmah rasprodali, te mi je drago da su ljudi prepoznali tu moju kreativnu ideju kojom ću se sigurno poigrati u sljedećim kolekcijama', izjavila je Miranda povodom dolaska kolekcije u prodaju.
Miranda svoj rad dijeli na dvije etape, na kroj i print. Ovom kolekcijom željela je usavršiti svoj zaštitni znak posebnog krojenja majica tako da jedna veličina odgovara i sitnijim i krupnijim ženama, bez obzira koju veličinu inače nose. To postiže posebnim načinom rezanja T-shirtova koji je zapravo vrlo zahtjevan i svaki se uzorak modela radi čak po sedam dana te posebno isprobava na nekoliko različitih ženskih građa. Također, vrlo važan dio u njenom radu je print koji se štampa na majice.