Poreč
Izvor: Promo fotografije / Autor: Studio Sondo
Poreč
Izvor: Promo fotografije / Autor: Studio Sondo
INOVATIVNI BREND
Rebrand je vodeći svjetski izvor koji se bavi pitanjima inoviranja brendova te po principu prikaza izgleda i ponašanja brendova 'prije' i 'poslije' njihove transformacije odabire komunikacijske strategije koje su ostvarile najbolji emocionalni doseg i zadovoljile strateške ciljeve brenda
Studio Sonda i Turistička zajednica Grada Poreča dobitnici su međunarodnog priznanja za rebranding destinacije. Naime, novi vizualni identitet Poreča kojeg je osmislio kreativni tim Studia Sonde iz Vižinade uvršten je među najefeknije transformacije brandova u svijetu za prošlu godinu. Tako se turistički brand Poreča našao u eminentnom društvu brandova poput: Fiji Airways, Hyatt Hotel, ili National Bank of Kenya.
Rebrand je vodeći svjetski izvor koji se bavi pitanjima inoviranja brandova te po principu prikaza izgleda i ponašanja brandova 'prije' i 'poslije' njihove transformacije, odabire komunikacijske strategije koje su ostvarile najbolji emocionalni doseg i zadovoljile strateške ciljeve branda. Najuspješnije brandove je odabrao deseteročlani žiri priznatih brand konzultanata iz međunarodnih kompanija.
Slogan 'You complete us' obraća se krajnjem korisniku – posjetitelju Poreča, poručujući mu da je on komponenta s čijim dolaskom grad tek biva potpun. Slogan, u spoju s grafičkim rješenjem suvremenog mozaika, poručuje posjetitelju: 'Ti si kockica koja naš mozaik čini potpunim. Ti nas upotpunjuješ'. Naime, kako su pojasnili autori novog vizualnog identiteta, mozaik je element po kojem je grad Poreč oduvijek prepoznatljiv, no u današnje vrijeme interpretira se dublje od fizičkog mozaika, odnosno kao mozaik doživljaja.
'Mozaik je stoga nadalje prepoznatljiv vizualni element, međutim izveden je kroz znatno suvremeniju i višeznačnu izvedbu. Koncept podrazumijeva mozaik doživljaja koji biva kompletan dolaskom pojedinca. Uz mozaik, željeli smo istaknuti činjenica koliko je u Poreču duboko ukorijenjena posvećenost gostu i koliko ga zapravo ljubav prema gostu određuje', pojasnili koncept kreativci Studia Sonde.
Inače, prestižno priznanje Rebranding dodjeljuje se već deset godina, a prate ga mediji kao što su The Wall Street Journal, CNN, Bloomberg te mnoge knjige i tiskovine.