Malo tko je mogao predvidjeti da će Salomonove cipele za planinarenje danas biti najpoželjnije tenisice na streetwear sceni. Kontinuiran rast trenda gorpcore, uz dobivanje zelenog svjetla od najvećih predvodnica trendova, planinarske cipele ovog sportskog brenda iz Francuske učinio je hit modelom
Kako je nedavno otkrila modna analitičarka Madé Lapuerta na Instagramu, nakon što je španjolska pop zvijezda Rosalía kročila na pozornicu festivala Coachella odjevena u komade skandinavskog brenda Acne Studios, pretraživanje tog brenda na Googleu poraslo je za 1050 posto.
Nekoliko mjeseci prije, na lebdećoj pozornici za vrijeme poluvremena Superbowla, isto je pošlo za rukom njezinoj kolegici Rihanni - s crvenim stajlingom od glave do pete.
Njezino scensko izdanje, koje je osmislio stilist Jahleel Weaver, započelo je kombinezonom izrađenim po mjeri iz Loewea i kaputom iz Alaïe, a završilo crvenim modelom Salomonovih tenisica iz suradničke kolekcije brenda s modnom kućom Maison Margiela MM6.
Samo kratki trenutak kada je pjevačica zastala kako bi šminku dotjerala puderom za matiranje izazvao je naglo zanimanje za njezin beauty brend općenito, a posebno za spomenuti proizvod. Prema specijaliziranom modnom portalu WWD, Rihannin performans generirao je vrijednost medijskog odjeka (Media Impact Value, MIV) procijenjenog na pet milijuna za Fenty Beauty i blizu 50.000 eura samo za kompaktni puder Invisimatte 2.0, prema rezultatima platforme CreatorIQ. Iz navedenog može se samo zaključiti koliko je popularnosti tenisica Salomon doprinijela modna ikona s Barbadosa nakon što je u njima izvela nezaboravni 13-minutni nastup.
Nije to bio toliko njegov katapult do uspjeha, koliko njegova konsolidacija, jer se trendovski status tenisica Salomon dugo najavljivao.
Odluka Rihanne i njezinog stilista da odaberu upravo Salomonove cipele, rezultat suradnje s Maison Margielom, nije bila toliko uzrok koliko posljedica obnovljene reputacije ove planinarske obuće koja odgovara na konvergenciju triju modnih fenomena.
S jedne strane na demokratizaciju trenda gorpcore, s druge na stalno natjecanje u popularnosti u kojem se čini da žive poznati brendovi sportske obuće, a s treće na novu paradigmu prema kojoj it djevojke poput Belle Hadid danas najviše diktiraju trendove kada govorimo o tenisicama, što su u ne tako davnoj prošlosti činili ljudi sa sportskih terena.
Poznata stranica za preprodaju tenisica StockX u prošlogodišnjem Big Facts: Current Culture Indexu izvijestila je da je prodaja Salomonovih tenisica porasla za 2277 posto u odnosu na prethodnu godinu, što ih je učinilo najbrže rastućim brendom tenisica 2022. godine, a brojni vjeruju da će ovogodišnje zimske sezone doživjeti vrhunac popularnosti.