u splitu

Tončica Čeljuska ima izvježbano oko za biranje upečatljivih stajlinga, a u kombinaciji kože i leopard uzroka odmah je privukla poglede

24.04.2022 u 11:01

Bionic
Reading

Voditeljica i urednica HRT-ove emisije 'U svom filmu', Tončica Čeljuska nije propustila svečano izvlačenje skupina za Europsko prvenstvo u vaterpolu koje se održalo na splitskom Peristilu, a tom prilikom pokazala je još jedan u nizu upečatljivih kombinacija

Tončica Čeljuska jako dobro zna odabrati odjevne kombinacije koje privlače poglede. Europsko prvenstvo u vaterpolu održat se u gradu pod Marjanom od 27. kolovoza do 10. rujna, a svečano izvlačenje skupina bio je sjajan povod za večer za pamćenje na kojoj su nazočili brojni olimpijski pobjednici, sportske legende ali i sami vaterpolisti. Na splitski Peristil Tončica Čeljuska je stigla u moćnoj kombinaciji posegnuvši za materijalima i uzorcima koji privlače pažnju.

Ženska odijela pravi su modni klasik, a ove sezone doživljavaju povratak na modnu scenu. Kako osnova elegantnog, 'smart' odijevanja, odijela omogućuju sjajnu kombinaciju od glave do pete. No, za razliku od klasičnog odijela, iskusna novinarka i urednica posegnula je za kožnom varijantom.

Ana Rucner
  • Ana Rucner
  • Ana Rucner
  • Ana Rucner
  • Ana Rucner
  • Ana Rucner
    +64
Svečano izvlačenje skupina za Europsko prvenstvo u vaterpolu Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

Tončica, inače ljubiteljica klasičnih komada koje krasi doza zavodljivosti i prikrivene eklektičnosti, ima izvježbano oko u biranju komada koji privlače pažnju, a u kožnom odjelu to je zajamčeno. Kombinaciji je dodala i malo šarenog uzorka posegnuvši za košuljom leopard uzorka i bijele kragne i rubova rukava dok je struk istaknula tankom remenom.

Spektakl na jednoj od najljepših pozornica svijeta otvorila je Ana Rucner simboličnom skladbom Destiny, u ulozi voditelja bili su Mirta Šurjak i Marko Šapita. Uzbudljivo izvlačenje pratili su splitski bubnjari, a posebno emotivna bila je izvedba svojevrsne vaterpolo himne Do zadnjeg daha u izvedbi Gorana Karana i Lidije Bačić.