Automobili bez krova nikada neće biti na vrhu liste kupaca koji streme ka praktičnosti, ekonomičnosti ili udobnosti, no ipak nude ono nešto što ih čini posebnima – osjećaj vožnje pod otvorenim nebom s vjetrom u kosi te nezaobilazno privlačenje pažnje gdje god da se pojave. Donosimo vam pet topless automobila kojima je ovoga ljeta bilo predodređeno da plijene najviše pozornosti
Fiat 500 C (125.000 kuna)
Legendarni Cinquecento C tehnički baš i nije pravi kabriolet, već targa, budući da mu se sklopivi krov prevlači preko lukova koji spajaju A i C nosač. Ipak, taj automobil bio je ultimativni pomodarski magnet za privlačenje pozornosti ovoga ljeta. Premda papreno skup, s obzirom na dimenzije i mogućnosti, 500 C je jedan od jeftinijih topless modela na hrvatskom tržištu te daleko najjeftiniji model na našem popisu najpopularnijih.
PEUGEOT 308 CC (185.000 kuna)
Proizvođač koji je započeo čitavu kupe-kabriolet nišu ove godine nas je vrlo ugodno iznenadio novim 308 CC-om koji prvi put u svijet kabrioleta donosi sustav Airwave. Riječ je o tehnologiji toplog zraka koji struji iz otvora sjedala te grije vratni dio tijela kao svojevrsni zračni šal. Nasljednik 307 CC-a također je uznapredovao i po pitanju dizajna te je svakako jedan od atraktivnijih kabrioleta na domaćem tržištu. Pridodamo li toj jednadžbi i ne pretjerano visoku cijenu, s obzirom na razinu opremljenosti, ne treba čuditi što je Peugeot, prema udjelu, najveći proizvođač kupe-kabrioleta u Europi.
AUDI A5 CABRIOLET (290.000 kuna)
Modi opremanja topless modela tvrdim sklopivim krovom, umjesto mekog, čime se automobil za tili čas iz kabrioleta pretvaraju u kupe, odolio je proizvođač s četiri prstena. Taj je potez time čudniji, kada u obzir uzmemo da je Audi nasljednika modela A4 kabriolet bazirao upravo na kupeu A5. Ipak, upravo je izostavljanje glomaznog i za odlaganje kompliciranog tvrdog krova rezultiralo izuzetno elegantnim linijama, koje A5 kabriolet uvjerljivo čine najseksi automobilom bez krova na tržištu.
BMW Z4 (338.000 kuna)
S novim Z4 BMW je odstupio od dosadašnje filozofije izrade malih i okretnih roadstera uz što manje kompromisa. Novi Z4 je veći, teži, no snažniji, a prvi put raspolaže i tvrdim krovom, što će itekako znati cijeniti svi oni koji tim automobilom planiraju nizati i zimske kilometre. Premda se u prosjeku udebljao 150 kilograma, Z4 nije značajno izgubio na karakteru te je još uvijek jedan od vozački ponajboljih roadstera u klasi.
Ferrari California (1.900.000 kuna)
Netom uoči ove ljetne sezone Ferrari je lansirao Californiu. Kome je točno namijenjen taj automobil može se iščitati i iz njegova imena, a ono što ime ipak neće otkriti jest da je to prvi Ferrarijev model s tvrdim sklopivim krovom, kao i, tehnički mnogo važnije, prvi s V8 motorom smještenim sprijeda u sredini. No to nije sve. California je također prvi Ferrarijev model koji za prijenos 460 KS iz 4.3-litrenog motora s direktnim ubrizgavanjem na stražnje kotače koristi sedmerobrzinski automatizirani mjenjač s dvostrukom spojkom. Sve to dolazi uz itekako paprenu cijenu, pa zasigurno mislite da su šanse da Californiu ovoga ljeta vidite na hrvatskim prometnicama ravne nuli. Dopustite da vas iznenadimo; čak je pet anonimnih Hrvata naručilo taj automobili od talijanskog proizvođača supersportskih automobila.