Kolekcija torbi Hera by Robert Sever za proljeće-ljeto 2011, nastala u projektu Fashion.hr industrija, premijeru je doživjela ovih dana na policama dućana
Suradnja Roberta Severa i poznate kožarske kuće SAN PETER ugledala je svjetlo dana na policama dućana. To je prva od kolekcija nastalih u sklopu projekta Fashion.hr industrija koja se već našla u prodaji. Radi se o kolekciji torba za proljeće ljeto 2011, koja prethodno nije predstavljena na pisti.
Na nedavno održanom Dove Fashion.hr-u vidjeli smo reviju torbi Hera by Robert Sever za sezonu jesen-zima 2011/2012, koja će se u prodaji naći sredinom kolovoza.
Poznata kožarska kuća SAN PETER, u sklopu projekta Fashion.hr industrija, ujedinila je snage sa slavnim hrvatskim dizajnerom Robertom Severom koji je angažiran kao kreativni direktor prve domaće luksuzne linije modnih dodataka pod nazivom Hera. Na temelju bogatog međunarodnog iskustva kuće SAN PETER i autorskih pret-a-porter kolekcija kojima Robert Sever već deset godina oduševljava domaću javnost i kritiku stvorena je ideja o formiranju branda koji će na najbolji mogući način demonstrirati svu snagu SAN PETERA i unikatnu kreativnost Roberta Severa.
Pod imenom Hera nalazi se dizajn ultimativnih dnevnih, večernjih i putnih torbi koje svojom pojavom pokazuju svu snagu i širinu bezvremenske modne klasike. Svaka kolekcija dijeli se u pet tematskih linija unutar koje se svaki model pažljivo razvija: od malih večernjih modela pa sve do bogatih weekend torbi koje oduševljavaju svojim neodoljivim chic duhom. Robert Sever posvetio se svojim proslavljenim print uzorcima koje je aplicirao na kožu, ali se također fokusirao na stvaranje primamljivih kolorita koji služe kao izvanredna podloga za kombiniranje različitih stajlinga.
Posebnost svakog Hera modela svakako je ručno dovršavanje dizajnera Roberta Severa i njegovog tima koji svakoj torbi u završnoj fazi pristupaju individualno te time osiguravaju unikatni dizajnerski pečat.
'Izuzetno smo zadovoljni količinom pozitivnih reakcija tržišta na kolekcije našeg novog branda Hera. Prodaja kolekcije proljeće-ljeto 2011. započela je početkom tekućeg mjeseca u prodajnim mjestima Karla te na web shopu Private sale. Kroz nekoliko dana slijede ih prodajna mjesta Modiana, Amelie, Gallery i drugi. Do jeseni očekujemo plasman u 30 prodajnih mjesta na području Republike Hrvatske te u nekoliko zemalja Europske unije. Ta faktografija, polako, ali sigurno počinje postulirati torbe Hera u statusne simbole žene sa stavom!' izjavio je Željko Matunci, direktor marketinga i prodaje SAN PETERA.