Neki odjevni predmeti, ali i modni dodaci su vječni te baš nikada ne izlaze iz mode. Jedan od najboljih primjera vječnog modnog dodatka je torbica Speedy koja nosi dizajnerski potpis Louisa Vuittona te modnom scenom žari i pali punih 80 godina
Torbica Monogram Speedy izašla je iz modne radionice Louisa Vuittona i svjetlo dana ugledala 1932. godine te je postala najbolje prodavani proizvod ovog prestižnog modnog brenda.
U dobi od samo 16 godina Vuitton je prešao kilometre i kilometre duž Pariza kako bi pronašao posao izrađivača torbi. Nakon što je sa 17 usavršio zanat, 1854. godine otvorio je vlastiti dućan u kojemu je prodavao putne torbe. Do 1900. godine Vuittonov sin Georges preuzeo je posao te zapošljavao stotinu ljudi, a brend Vuitton tek je tridesetih godina prošloga stoljeća počeo prodavati i torbice.
U to vrijeme je nastala torbica Speedy 30, koje je ime dobila zahvaljujući svojoj duljini od tridesetak centimetara je vrlo brzo stekla popularnost zahvaljujući svojim predispozicijama savršene dnevne torbice. Ova klasična box torba, koja danas dolazi u četiri veličine, otada je ažurirana svake sezone pod budnim okom kreativnog direktora Marca Jacobsa, a prosječna cijena je 4600 kuna, ovisno o stilu.
Grafički urednik Stephen Sprouse ukrasio ju je neonskim šarama, dok su japanski umjetnici Takashi Murakami i Yayoi Kusama stvorili jednostavnije svijetle verzije. I ove sezone torbica Speedy se nalazi na vrhu popisa želja brojnih celebrityja, uključujući Sarah Jessicu Parker koja se ne odvaja od modela Speedy 25 Bandouliere koja ima svijetlu reljefnu kožu, a slavni se doslovce otimaju za taj model u boji maline.