Gazoo Racing koji je za Lexus pripremio dva LF-A trkaća automobila za 24 sata Nurburgringa, ovaj je put za Toyotu razvio sportsko izdanje njihova najmanjeg modela – IQ
Premda je pogonski agregat ostao isti, 1,3-litreni trocilindraš, u Gazoou su odlučili zamijeniti automatski CVT mjenjač ručnim šesterostupanjskim te unaprijediti kočnice i ovjes automobila spuštajući ga novim sustavom amortizera za 30 milimetara. Performanse su unaprijeđene i aktivnim sportskim ispušnim sustavom.
Specijalno izdanje IQ-a dobilo je i veće tamne 16-colne aluminijske felge montirane na mesnatije sportske pneumatike, a kuru uljepšavanja setom aerodinamičkih spojlera prošla je karoserija.
Promjene na interijeru odnose se na dorađene instrumente, sportska sjedala i aluminijske papučice. Samo 100 primjeraka IQ-a bit će ponuđeno isključivo kupcima u Japanu, a Toyota zasad nema planove o izvozu pokojeg modela na Stari kontinent.