Gotovo svi automobilski segmenti minulih su godina zabilježili pad volumena prodaje. Kompaktni segment SUV vozila istovremeno je zabilježio rast. Dovoljan razlog da se ponuda ovih vozila dramatično poveća, pa ih danas na tržištu konkurira čak 19
Jedan od ovih automobila je i RAV4. Prvu generaciju Toyota je predstavila davne 1994. te na neki način zasnovala ovaj segment, a danas je, u četvrtoj generaciji, RAV4 narastao i uznapredovao do neprepoznatljivosti.
U odnosu na prethodnika RAV4 je porastao čak 205 mm, 30 mm je širi i 25 mm niži, a s 2.660 mm međuosovinskog razmaka nudi najviše prostora za putnike na stražnjoj klupi u klasi. Prtljažnik RAV4 progutat će 550 litara, a preklapanjem stražnje klupe zapremina raste na više od 1.700 litara.
Automobil će se nuditi s odabirom tri motora, dva pogona i tri vrste prijenosa. Osnovni model pogoni dvolitreni dizelaš sa 124 KS uparen s ručnim šesterostupansjkim mjenjačem i prednjim pogonom. Slijedi dvolitreni benzinac s direktnim ubrizgavanjem koji razvija 151 KS te je dostupan s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem ili kontinuirano varijabilnim prijenosom, te isključivo integralnim pogonom na sve kotače, te 2.2-litreni dizelaš dostupan s ručnim ili automatskim šesterostupansjkim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača.
Toyota je RAV4 opremila i sofisticiranom elektronikom poput monitora mrtvog kuta, upozorenja za napuštanje trake i automatskih dugih svjetala, do IDDS sustava (Integrirani dinamički sustav vožnje) koji na modelima s integralnim pogonom koristi informacije senzora brzine, zakretanja upravljača, pritiska gasa i zanošenja vozila kako bi razdijelio okretni moment po osovinama s ciljem dinamičnije i sigurnije vožnje.
RAV4 u prodaju kreće odmah, a osnovni dizelaš na našem će tržištu koštati 211.800 kuna, dok će za najprestižniji model u ponudi, 2,2-litreni D-CAT s opremom Executive, krajnji kupac morati izdvojiti 323.300 kuna.