U Volkswagenu evidentno ne odustaju lako, a kada im ne uspije iz prve, pokušavaju ponovno dok ne uspiju. Nakon što se od 2003. njihov ultraluksuzni konkurent Mercedesovoj S-klasi, Phaeton, nije uspio nametnuti na tržištu, u Volkswagenu su ga odlučili prošle godine redizajnirati. Budući da ni to nije pomoglo, odlučili su ga ove godine ponovno redizajnirati
Posljednje zatezanje bora upriličeno je za ovogodišnji sajam u Pekingu gdje je najluksuzniji narodni automobil dobio novi izgled prednjeg kraja sa setom novih LED svjetala te novom rešetkom hladnjaka. Vizualne izmjene upotpunjuje set novih aluminijskih naplataka, kao i redizajnirani stražnji branik i nova stražnja svjetla.
Od tehnoloških novotarija, Phaeton je dobio navigacijski sustav potpomognut Google Mapsom, kao i sustav očitavanja prometnih znakova te novi displej u boji smješten na kontrolnoj ploči.
Najveći model iz Wolfsburga kupcima će se nuditi u izvedbi s dva ili tri sjedala straga, kratkim i dugim međuosovinskim razmakom te s tri benzinska motora – V6 FSI sa 280 KS, V8 sa 335 KS i W12 sa 450 te jednim dizelskim V6 sa 240 KS.