Sestrinski brend H&M-a, koji obožavaju žene diljem svijeta, konačno će moći kupovati i Hrvatice. COS je s radošću najavio dolazak na hrvatsko tržište putem online transakcijske trgovine u travnju ove godine
Inspirirana umjetnošću, ova modna marka sa sjedištem u Londonu, poznata je po kolekcijama koje u savršenom skladu utjelovljuju inovativni dizajn i postojanu eleganciju. S jednostavnošću i funkcionalnošću u prvom planu, svaki odjevni predmet izrađen je da potraje više od jedne sezone.
Online trgovina u Hrvatskoj kreće s kolekcijom proljeće/ljeto 2020. koja istražuje upotrebljivost i praktičnost. Kolekcija sadrži inovativne materijale kao što su tkanine obojene biljnim bojama i traper s voštanim efektom. Teksturom i načinom izrade stvoreni su upadljivi efekti s isprepletenim detaljima, a presvučena keper tkanina u kombinaciji s pamukom nova je tehnička ponuda iz koje dolaze istaknuti komadi za sezonu.
Zahvaljujući svjesnom unapređenju kvalitete i vrste tkanine u svakoj sezoni, sav pamuk iz kolekcije iz još je održivijih izvora. To uključuje organski, reciklirani i prerađeni pamuk.
Kako bi proslavila pokretanje online trgovine, tvrtka COS udružila se s lokalnim influenserima, Anom Bacinger i Markom Medićem kako bi pokazala svoje omiljene komade iz kolekcije COS na raznim lokacijama u njihovim gradovima.
Od 2007. godine tvrtka COS sa sjedištem u Londonu ostala je vjerna svojoj filozofiji – ponuditi visokokvalitetne modne kolekcije s odjevnim komadima koje svatko mora imati u svom ormaru te nove klasike, a sve pod okriljem etosa marke koji podrazumijeva moderan, bezvremenski, funkcionalni i taktilni dizajn.
Insipirirana umjetnošću, marka COS rabi tradicionalne metode i nove tehnike za izradu decentnih kolekcija postojane kvalitete. Predana bezvremenskom dizajnu i inovacijama, tvrtka COS surađuje s etabliranim umjetnicima i onim u usponu, galerijama i kreativnim studijima.