Zahvaljujući kućnoj izolaciji uzrokovanoj pandemijom koronavirusa, potražnja za udobnim odjevnim komadima i obućom nikada nije bila veća, a sudeći po profilima slavnih dama i jednih od najutjecajnijih street style zvijezdi današnjice na Instagramu, trenirke su posljednjih tjedana postale modni odabir broj jedan
Izraženu potrebu za udobnom odjećom, s naglaskom na odgovarajućim trenirkama, prepoznali su i brojni high end kao i pristupačni high street brendovi, a prema riječima predstavništva popularne britanske modne trgovine ASOS, potražnja za trenirkama u odnosu na isto razdoblje prošle godine porasla je za vrtoglavih 200 posto.
'Trenirke se iznimno dobro prodaju i ne samo jednostavni modeli, već luksuznije inačice od kvalitetnih materijala sa zanimljivim, statement detaljima', ističe predstavništvo britanske modne trgovine istovremeno otkrivši kako su njihove predimenzionirane jogger hlače, donedavno dostupne u pet boja, u potpunosti rasprodane, zbog čega intenzivno rade na obnavljanju zaliha istih.
Kada je riječ o luksuznijim verzijama udobnih trenirki, modne influencerice okupljene na najutjecajnijoj društvenoj mreži na svijetu ne kriju svoju opsjednutost modelima s potpisom brenda Les Girls Les Boys britanske dizajnerice i poslovne žene Serene Rees, kao i američkog brenda Les Tien, a riječ je o modelima trenirki stvorenih od izuzetno mekih tkanina, zanimljivog dizajna i u širokom rasponu boja.