Ako ste se ikada zapitali kako znati da je određenom trendu odzvonilo, na to pitanje pokušala je odgovoriti predstavnica inovativne web usluge Fashion Snoops, specijalizirane za predviđanje i trajanje trendova
Iskusna Melissa Moylan, koja je s godinama rada na poziciji kreativne direktorice na inovativnoj web usluzi Fashion Snoops razvila sposobnost uočavanja trendova i njihovog nestajanja, istaknula je za Whowhatwear tri glavna znaka koji pokazuju raspon i životni vijek modnih trendova.
Trend samo u trgovinama
'Jedna od omiljenijih stvari u poslu predviđanja trendova jest činjenica da u svakom trenutku imamo otvorene oči na svim razinama tržišta. Predviđamo trendove, zatim motrimo njihov početni razvoj do samog vrhunca i konačnog pada na masovnoj razini.
Predviđeni trendovi motre se na svakoj razini jer brojni brendovi i trgovine prihvaćaju ih u različitim razdobljima. Ono što ste ugledali na pisti možda još dugo nećete ugledati na policama trgovina. Praksa predviđanja i praćenja trendova pokazala je da pojedini trendovi imaju tendenciju pojavljivanja na svakoj tržišnoj razini, dok su određeni isključivo prezentirani u trgovinama, što obično signalizira da je taj trend u fazi zalaska', otkriva Melissa Moylan.
Dizajnerske kopije u trgovinama brze mode
'O trendovima ne možemo ni govoriti bez spominjanja poznate high-street trgovine poput španjolske Zare ili H&M-a. Vertikalna integracija kod ovih brendova odnosi se na prodaju kopija dizajnerskih krpica brže od samih dizajnera. Trgovine brze mode imaju veliku prednost u odnosu na suvremene dizajnerske brendove zahvaljujući brzini, kvantiteti i sposobnosti da testiraju određeni trend prije potpunog posvećivanja njemu', kaže Moylan.
Za usporedbu, većina dizajnerskih brendova ženske mode ne radi s tolikom količinom robe, što istovremeno povećava rizik od usvajanja novih stilova. Upravo zato brojni brendovi preferiraju drugdje potražiti potvrdu nekog trenda kako bi znali da će doživjeti velik uspjeh na komercijalnoj razini.
Pretjerano dostupan trend
Pojava slavnih dama i utjecajnih blogerica rezultira visokim stopama prodaje odmah nakon što je predstavljen određeni komad odjeće. Javnost želi kupovati ono što vidi i što joj se posebno svidi, a trgovine brze mode omogućuju brz pristup trendovima nego ikad prije.
Trendovi su dostupni gotovo u istom trenutku njihova stvaranja, a ta činjenica ujedno ubrzava njihov životni ciklus, objašnjava Melissa Moylan.