Sol de Janeiro, svjetski poznat brazilski brend koji slavi čaroliju ljeta i radosti života, lansirao je tri nova parfema za ljeto 2025. za koje niti ne sumnjamo kako će izazvati pravu pomutnju
Da, ovo je vijest koja će oduševiti sve one koji obožavaju neodoljive parfemske note Sol de Janeira.
U prodaju stiže nevjerojatna limitirana kolekcija nazvana Mística Trio koja uključuje mirise Flor Mistica, Água Mistica, i Dança Mistica, svaki s jedinstvenim kompozicijama koje prenose duh Brazila i šarm ljeta.
Svaki od ova tri parfema iz kolekcije osmišljen je kako bi prenio specifičan aspekt brazilske kulture i prirode.
Za sve one koji žele unijeti dašak Brazila u svoj svakodnevni život, Mística Trio obećava nezaboravno iskustvo koje će osvježiti osjetila i probuditi ljetnu energiju. Kolekcija će biti dostupna u limitiranim količinama tijekom ljeta, a već sada izaziva ogromno zanimanje među ljubiteljima brenda.
Flor Mistica tako donosi svježinu tropskog cvijeća s notama cvijeta naranče, kokosove vode i gardenije, dok bazne note palminog lišća i zlatnog mošusa stvaraju osjećaj opuštenosti.
vrhunski look
Božanstvena haljina: Prelijepa plemkinja sve je zasjenila spektakularnim izdanjem
Parfem Água Mistica inspiriran je svježinom oceana, s notama neroli vode, mandarine i bijelog ananasa koje se stapaju s akordima slane kože i bijelog cedra.
Dança Mistica pak slavi energiju plesa uz senzualne note ljubičaste smokve, šampanjca, sandalovine i tople vanilije, idealne za ljetne noći pod zvijezdama.
Globalni uspjeh brenda
Sol de Janeiro osnovan je 2015. godine, a svoj globalni uspjeh započeo je kultnim proizvodom Brazilian Bum Bum Cream, koji je munjevito postao veliki beauty hit. Brend se ubrzo proširio na parfeme, a njihov bestseller Cheirosa 62 osvojio je ljubitelje gurmanskih mirisa diljem svijeta.
Očaravajuća kombinacija pistacije, slanog karamela i vanilije koju sadržava taj parfem postala je vremenom i zaštitni znak brenda.
Zahvaljujući inovativnim formulama i prepoznatljivom filozofiji slavljenja tijela, ljeta i radosti života, Sol de Janeiro redovito bilježi rast prodaje. Njihovi proizvodi često postaju viralni na društvenim mrežama poput TikToka, privlačeći mlađu publiku koja traži mirise povezane s bezbrižnošću i egzotikom.