TAKO JE CHIC

Svi su ludi za ovim revolucionarnim rumenilom iz Rare Beautyja; najbolje je do sada

01.04.2025 u 13:24

Bionic
Reading

Najnoviji proizvod s potpisom brenda Rare Beauty pravi je dragulj te je već postao viralni hit

Rare Beauty nastavlja redefinirati kategoriju rumenila svojom inovativnošću i pažnjom prema potrebama korisnika, učvršćujući status vodećeg brenda u beauty industriji.

Rare Beauty, brend Selene Gomez, nastavlja dominirati kategorijom rumenila lansiranjem četvrtog proizvoda iz ove linije pod nazivom Soft Pinch Matte Bouncy Blush.

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Ovaj beauty novitet donosi inovativnu teksturu koja spaja kremasti osjećaj nanošenja s mat završnim efektom, pružajući jedinstveno iskustvo za ljubiteljice rumenila.

Osim toga, dolazi u neodoljivom pakiranju kojem je nemoguće odoljeti, a cijena mu je 34 eura i može se kupiti putem webshopa brenda.

Od lansiranja 2020. godine Rare Beauty postao je sinonim za visokokvalitetna rumenila, a njihov prvi proizvod, Soft Pinch Liquid Blush, ubrzo je postao viralan na TikToku i jedan od najprodavanijih proizvoda u Sephori. Do 2024. godine prodavao se u nevjerojatnom ritmu - jedan primjerak svake tri sekunde - putem svih prodajnih kanala.

Uz tekuću verziju, linija uključuje Stay Vulnerable Melting Cream Blush te Soft Pinch Luminous Powder Blush, a novo rumenilo proširuje ponudu.

Selena Gomez
  • Selena Gomez
  • Selena Gomez
  • Selena Gomez
  • Selena Gomez
Selena Gomez Izvor: Profimedia / Autor: Neilson Barnard / Getty images / Profimedia

U čemu je njegova posebnost?

Soft Pinch Matte Bouncy Blush izrađen je posebnom metodom kako bi se postigla bouncy tekstura, što ga čini jedinstvenim na tržištu.

Formula je vodootporna i obogaćena hidratantnim sastojcima poput kakaa, ulja nara i šipka, a dolazi u sedam nijansi koje odgovaraju popularnim prethodnim verzijama. Ovo rumenilo osmišljeno je kao pristupačnija opcija za korisnike koji su možda bili uplašeni i skeptični zbog većeg broja pigmenata tekuće verzije.

Katie Welch, direktorica marketinga Rare Beautyja, istaknula je da i TikTok igra ključnu ulogu u uspjehu brenda jer omogućuje najbolju demonstraciju proizvoda na način koji privlači publiku. Upravo su mu pigment i dugotrajnost prvog rumenila pomogli da postane viralan. Danas Rare Beauty ima nevjerojatnih 4,5 milijuna pratitelja na TikToku, čime potvrđuje svoju popularnost.

Kako bi promovirao novo rumenilo, brend organizira niz pop-up događaja u gradovima poput Miamija, Mexico Cityja i Milana. Cilj ovih događaja je omogućiti korisnicima isprobavanje proizvoda te upoznavanje s njegovom teksturom i prednostima.

Joyce Kim, glavna direktorica proizvoda Rare Beautyja, naglasila je da je ovo rumenilo dizajnirano kako bi bilo lako za korištenje i savršeno za sve koji žele eksperimentirati novim formulama.