Izvršni direktor Ralph Laurena, Patrice Louvet, otkrio je da i ovaj američki modni gigant istražuje poslovne prilike u famoznom metaverseu
Na godišnjoj konferenciji National Retail Federation, Louvet je rekao kako im prisutnost Ralph Laurena u virtualnom svijetu pomaže u povezivanju s mlađim generacijama.
'Puno je paralela između metaversea i vizije Ralph Laurena jer mi nismo tipična modna kompanija. Mi smo u biznisu snova', rekao je Louvet. Istaknuo je da kupci krpica s poznatim logotipom 'konjanika' već sad mogu kupovati digitalne komade odjeće i digitalno posjetiti, pa čak i popiti digitalnu kavu u njihovoj trgovini na njujorškoj aveniji Madison.
Također je dodao kako razmatraju ideju da kupe nekretninu u digitalnom svijetu, u kojoj će se ispreplitati e-trgovina, gejming i društvene mreže.
'Jedna od naših strategija je pridobiti nove generacije, a nova generacija je već ovdje. Stoga i mi moramo biti prisutni', kaže Louvet.
Sve veći broj brendova ulazi u svijet metaversea pa je tako Nike prošli mjesec kupio virtualni brend tenisica RTFKT, a maloprodajni američki div Walmart zaštitio je nedavno prava na prodaju virtualnih dobara, od dekoracija za dom do proizvoda za osobnu njegu, te kupcima nudi i NFT.
Louvet kaže da je Ralph Lauren aktivno uključen u platformu za metaverse Zepeto i gejming portal Roblox, na kojima kupci mogu svoje avatare odjenuti u komade s logotipima 'konjanika', a otkrio je da on osobno već sudjeluje u virtualnom svijetu – odjenuo je svog avatara u prepoznatljivu polo majicu.
Tvrdi također kako kompanija vidi da metaverse može pridonijeti zaradi, a to potvrđuje podatkom da su u nekoliko tjedana prisutnosti na Zepetu već prodali više od 100.000 komada odjeće. Iako još nisu krenuli u biznis s NFT-ovima, kaže da ozbiljno razmišljaju i o tome.