Modni brand Replay na originalan je način spojio umjetnost i ekologiju, a rezultat su unikatne torbe izrađene od billboarda koji je za vrijeme trajanja rekonstrukcije fasade venecijanskog muzeja Ca' Rezzonico zaklanjao pročelje
Zaklada Claudio Buziol, osnovana 2006. godine u znak sjećanja na osnivača Replaya - Claudia Buziola, u suradnji s venecijanskim muzejem Ca' Rezzonico organizirao je veliku Open Air izložbu.
Cilj je zaklade omogućiti umjetnicima, bez obzira na njihovu dob, da se afirmiraju kroz izložbe, evente, radionice i tribine te na taj način pronađu svoje mjesto na umjetničkoj sceni raznih područja izražavanja: slikarstva, mode, dizajna, filma, glazbe, grafike, fotografije, interaktivne umjetnosti i plesa.
Za vrijeme trajanja rekonstrukcije fasade venecijanskog muzeja Ca' Rezzonico, pročelje zaklanja veliki billboard na kojem će se iz mjeseca u mjesec izmjenjivati djela mnogih umjetnika.
Replay, već otprije poznat kao brand kojemu je ekologija jedna od najvažnijih stavki u procesu proizvodnje odjeće, odlučio je reciklirati svaki postavljeni billboard i od njega napraviti pravu must-have kolekciju torbi.
Po prvi puta dosad, torbe izrađene na ovaj način mogu se kupiti u Venecijanskom Replay storeu po simboličnoj cijeni od 20 eura. Torbe su izradili zatvorenici i volonteri udruge Rio Teràde Pensieri Cooperative, a tako je ova inicijativa, osim ekološkog, dobila i društveni značaj. Naziv prve ovakve kolekcije je Kolekcija privata #21 by Lucia Veronesi.
Nakon Lucije Veronesi i Jean-Sebastiena Lallemanda, na billboardu je postavljeno djelo talijanske slikarice i grafičke dizajnerice Isotte Dardilli 'Slipping well'. Isotta Dardilli diplomirala je na Venecijanskoj akademiji finih umjetnosti, a iza sebe ima niz objavljenih publikacija te samostalnih i skupnih izložbi.