Kao i brojni drugi proizvođači, i dvojac Hyundai/KIA bacili su sve karte na takozvani downsizing kojim se problem visoke potrošnje rješava smanjivanjem zapremnine motora i turbopunjenjem
Na konferenciji održanoj nedaleko od Hyundaijevog istraživačko-razvojnog centra u Južnoj Koreji, Hyundai-KIA su predstavili novi Kappa 1.0 TCI, turbobenzinski motor s intercoolerom te 1.2 T-GDI.
Manji od ova dva motora ima aluminijski blok s integriranim turbopunjačem i plastičnom usisnog granom, razvija 105 KS i 137 Nm okretnog momenta, a Korejci nažalost nisu naveli i podatak o potrošnji. Ovaj bi motor, po svemu sudeći, trebao zamijeniti dosadašnji 1.4.
Detalje o većem motoru nemamo, no sudeći prema imenu, možemo zaključiti da će ova jedinica raspolagati sustavom direktnog ubrizgavanja goriva te će u budućnosti vjerojatno zamijeniti Hyundaijev 1.6.