Imaju li žene veće grudi ili proizvođači povećavaju brojeve grudnjaka? Vlasnica butika donjeg rublja tvrdi da nas proizvođači obmanjuju brojkama
Tvrtke za proizvodnju donjeg rublja stalno 'umjetno povećavaju' grudnjake s ciljem da laskaju ženama koje ih kupuju. Vlasnica njujorškog butika Linda Becker potvrdila je kako su moderni grudnjaci označeni smanjenim brojevima za opsegremena i uvećanim brojevima za veličinu košarica.
Tako buduća vlasnica dobiva dvije laskave informacije – da je vitkija i da ima veće grudi.
'Primijetila sam da su prije desetak godina svi proizvođači promijenili brojeve bez da su nam išta rekli', komentira Becker, koja sama sebe titulira 'kraljicom grudnjaka'. 'Sve je to usmjereno prema taštini – oni žele da mislite kako se vaš opseg smanjio, a grudi povećale.'
Opisujući što se zapravo dogodilo, ona kaže da, ono što je nekada bila veličina 75 D, danas odgovara veličini 75 G. Gospođa Becker ima visoke standarde za pristajanje grudnjaka: izjavila je da bi svaka žena pri odabiru trebala savjet stručne osobe i provjeravati veličinu svakih šest mjeseci.
A prema njezinim uputama koje prenosi Daily Mail, žena može utvrditi ima li grudnjak koji loše pristaje prema položaju steznika. On bi trebao stajati niže na leđima nego što mnoge žene misle.
'On bi trebao biti na sredini između ramena i lakta', objašnjava ona. Grudnjak koji je dobro odabran i dobro vam pristaje može bitno promijeniti vaš izgled. 'Ništa ne pomaže ako potrošite 10,000 dolara na odjeću. Ako vam grudnjak nije prikladan, nećete izgledati dobro.'