Ciklička narav modne industrije redovito rezultira povratkom davno zaboravljenih trendova, poput polo majica, kojima modni eksperti prognoziraju veliku popularnost u narednim mjesecima
Kratkih ili dugih rukava, uz tijelo ili predimenzionirane, klasične pamučne ili vunene polo majice postat će predmetom žudnje brojnih trendseterica, tvrde modni stručnjaci koji su ih već ubrojili na svoje liste velikih modnih trendova za 2020.
Ovaj trend zamijećen je u aktualnim kolekcijama brojnih brendova na čelu s talijanskim modnim kućama Prada i Fendi, kao i suvremenih dizajnerskih brendova poput Khaite, Albus Lumen i kolekciji južnokorejske dizajnerice Rejine Pyo, a koja predimenzionirane polo majice kratkih rukava predlaže u kombinaciji s lanenim hlačama i sandalama.
Tatine majice, kako ih brojni vole nazivati, ostvarile su veću popularnost prije nekoliko godina, kada su na modnoj sceni aktualizirane ragbijaške inačice s prepoznatljivim ovratnikom i bojom oprečnim prugama, a nakon što je poznati njujorški brend J.Crew odlučio lansirati nove verzije ovih kultnih majica njegov primjer tada su brojni odlučili slijediti.
Riječ je o klasičnom komadu koji se vrlo lako može kombinirati i reciklirati u brojim stajlinzima i baš zato modni stručnjaci polo majice smatraju odličnom investicijom, a da je riječ o trendu koji će biti aktualan i nakon službenog završetka nove sezone proljeće-ljeto, dovoljno govori nadolazeća zimska kolekcija britanske modne kuće Burberry na čelu s proslavljenim talijanskim dizajnerom Riccardom Tiscijem.