Čini se da Audi nije jedini automobilski proizvođač koji radi na drastičnom rezanju mase svojih automobila. I Volkswagen nastoji učiniti isto s aktualnom šestom generacijom Golfa. Prvi rezultati su impresivni
Projekt rezanja mase Golfa dio je znatno većeg projekta europske komisije kodnog imena Superlaki automobil (SuperlightCar) u koji su uključena 32 dobavljača i nekoliko proizvođača poput Renaulta, Volva, Daimlera i Opela.
Ideja iza projekta je korištenje čelika u izradi automobila gdje je nužno te lakših materijala poput aluminija i magnezija ondje gdje je to financijski isplativo. Konačni cilj je ukupnu masu automobila niže srednje klase smanjiti za 30-ak posto.
Kako prenosi Autocar, Volkswagen je izradio tri individualna koncepta - jedan u potpunosti izrađen od čelika, drugi od kombinacije ne pretjerano skupih materijala te treći od kombinacije skupljih materijala. Svi su modeli težili manje za najmanje 20 posto, no najskuplji koncept težio je čitavih 41 posto manje od serijske izvedbe Golfa.
Konačni model koji bi se trebao okoristiti tehnikom izrade sa sva tri modela trebao bi dočekati serijsku proizvodnju 2012, no u međuvremenu do 31. srpnja trebali bismo vidjeti i rezultate ostalih proizvođača koji su sudjelovali u projektu izrade Superlakog automobila.