Ford za Volvo već neko vrijeme traži šest milijardi dolara. Ipak, kako bi se prodao, Volvo mora pokazati da pod okriljem Forda nije zaboravio samostalno raditi automobile i motore
Posljednjih godina, naime, Volvo je opsežno koristio Fordove tehnologije, no sada nam Šveđani dokazuju da su sposobni i sami napraviti vrstan motor. Volvo je nakon tri godine razvoja predstavio novi 2.4-litarski peterocilindrični dizelski motor, koji će se premijerno naći pod poklopcem limuzine S80.
Sa starim D5 motorom novi će dijeliti tek oznaku i blok, sve je ostalo, tvrde u Volvu, potpuno novo. Pomoću para sekvencijalnih turbo punjača i piezoelectric ubrizgača novi motor razvija 205 KS (4.000 o/min) i kontinuirani prirast okretnog momenta od 420 Nm (2.900 do 5.000 o/min) .
Blok motora izrađen je od aluminija radi učinkovitijeg hlađenja. Potrošnja je podjednako impresivna. Pod poklopcem S80 novi D5 u prosjeku troši 6,2 litre goriva na stotinu kilometara u kombiniranom europskom ciklusu te emitira 164 grama CO2 po kilometru, čime bez problema zadovoljava Euro 5 norme.