S Fordovom najavom da bi Volvo prodao kineskom Geelyju krenule su i prve spekulacije o budućoj postavi švedskog proizvođača. Geely je navodno najavio da planira podići proizvodnju sa 380.000 na milijun automobila godišnje uvođenjem tri nova luksuzna modela, a sada su krenula i prva nagađanja o povratku modela R
Sredinom devedesetih Volvo je lansirao prvi sportski model R u obliku limuzine 850R. Ovaj je model bio tek blaže unaprijeđena inačica osnovnog modela, no zato su sljedeći modeli - S60R i V70R - bili prave zvjerke s Haldexovim integralnim pogonom, 300 KS i adaptivnim ovjesom i Brembo kočnicama.
Čudi stoga što su Šveđani u novim generacijama, umjesto novih i sve žešćih modela R, prešli na R Design koji se u osnovi svodi tek na vizualno unapređivanje automobila sportskim detaljima, bez izmjena na mehanici. Swedespeed sada vjeruje da bismo s pojavljivanjem novog S60 mogli dočekati povratak oznake R, a u prilog svojoj tvrdnji čak su napravili i prvi render očekivanog modela.
Hoće li Volvo doista napraviti S60R, ostaje nam vidjeti. Nadajmo se da Šveđani ne misle da bi malo sportskog duha naškodilo njihovom renomeu proizvođača sigurnih automobila.