Ovogodišnji salon u Ženevi od velike je važnosti za švedskog proizvođača koji će ondje predstaviti svoj dugo očekivani model S60
Konceptni S60 predstavljen je prije samo godinu dana na salonu automobila u Detroitu i već tada naznačio prilično velik zaokret u dizajnu proizvođača iz Göteborga. U međuvremenu su linije omekšane, Serijski S60 izgubio je dizajnerske eskapade poput staklenog krova i vrata koja se otvaraju nasuprotno, no zato je tu atraktivno oblikovan prednji kraj, prepoznatljiva dvostruka ramena i, možda najvažnije – kupeoliko povijena linija krova.
Dimenzijama je S60 porastao u odnosu na svojeg prethodnika za dva i pol centimetra u dužinu, jednako toliko u širinu, a međuosovinski razmak produžio se za punih šest centimetara. Ovo bi se trebalo manifestirati kao mnogo više prostora za putnike (posebice one na stražnjoj klupi) i prtljagu.
U Volvu spominju značajno poboljšane vozne osobine, pa će se S60 tako nuditi sa tri izvedbe šasije – standardnom koju Šveđani nazivaju – Comfort, novom sportskijom – Dynamic koja će biti standardna na većini europskih modela a odlikovat će je krući amortizeri i stabilizatori, te adaptivnom Four-C koja će vozaču omogućavati podešavanje reakcije ovjesa ovisno o uvjetima na cesti i vozačkim ambicijama.
Automobil će u početku pogoniti dva benzinca – 2.0T sa 203 KS i 300 Nm, te T6 sa 304 KS i 440 Nm, te dva dizelaša – D3 dvolitreni peterocilindraš sa 163 KS i 400 Nm, te D5, 2,5-litreni peterocilindraš sa 205 KS i 420 Nm. Iduće godine, pak, dočekat ćemo novi 1.6-litreni T5 benzinac sa 150 i 180 KS kao i 2.0 sa 240 KS, a u ponudi će se naći i ekonomični diezelaš 1.6 DRIVe sa 115 KS koji stotinu kilometara prevaljuje uz prosječnu potrošnju od svega 4,3 litre.
Sigurnost je standardni dio opreme, pa će tako na S60 premijerno biti predstavljen sustav detekcije pješaka koji pomoću radara u prednjem braniku i sustava City Safety na vrijeme uočava neoprezne pješake i zaustavlja vozilo ukoliko vozač ne reagira na vrijeme.