O čemu je ovdje riječ, dovoljno govori to što je BMW za premijeru tehnologije Active Assist, umjesto sajma automobila, odabrao informatički sajam CES u Las Vegasu. Ondje su provozali svoj 235i koji, ne samo da može ići sam, nego može i driftati na pisti
Ne znamo znači li to da auti ulaze u neku vrstu protuprirodne transgresije iz prijevoznog sredstva u potrošačku elektroniku, no svakako je zanimljivo. Active Assist prototip je sustava koji uz pomoć niza kamera (i drugih senzora) prati dinamiku vožnje i prilagođava se u realnom vremenu. Na hrvatskom: auto gleda umjesto vas i, ustreba li, preuzima kontrolu u svoje ruke, tj. procesor.
To na cesti izgleda tako da vozač napravi krug stišćući gas po želji, a onda pusti komande. Nakon toga može kružiti pistom do mile volje jer auto će se pobrinuti da istim tempom zaobiđe sve prepreke, a ako ste se zaigrali, napravit će čak i savršene powerslideove
Ne znamo kako će to izgledati u prometu, ali ovo je tek prototip sustava. Dok dođe serijski, znat će se više. Već sad se, međutim, zna da će se svi BMW modeli sa sustavom Connected Drive moći pratiti (i upravljati, ne znamo) putem wi-fi veze sa Samsung Galaxy Gear Android smartwatchem. Tko zna, možda ćemo u budućnosti vozački ispit polagati putem web-aplikacije.