Ne odolijevaju samo filmske i glazbene zvijezde paparazzima, s istim izazovima svakodnevno se suočavaju i proizvođači automobila
Kako im ne bi upropastili iznenađenje predstavljanja novog modela, proizvođači svakodnevno pribjegavaju raznoraznim tehnikama kamufliranja i zavaravanja. Jedna od njih je i testiranje automobila pod karoserijom modela koji je dostupan u prodaji.
Na ovakav potez odlučio se i Ferrari prilikom razvoja svojeg najprestižnijeg modela - Enza. Prototipni model bio je kamufliran u model 348 s pojedinim vizualnim karakteristikama kultne 355-ice, a sada se isti nalazi na prodaju.
Cijena od 750.000 eura, koliko za nj potražuje njemački trgovac Langenfeld, svakako se ne čini malenom, no valja uzeti u obzir da je riječ o unikatnom modelu koji pod kožom skriva identične komponente kao Ferrarijev najbrži automobil, uključujući famozni 670 KS snažni V12 razvijen pomoću tehnologije Formule 1.
Zapravo, ne bi nas mnogo začudilo kad bismo za par godina isti automobil ponovno našli na prodaji po još paprenijoj cijeni.