'U modi nas očekuje jedno mornarsko ljeto i pripadnice ljepšeg spola bit će najpoželjnije u kombinacijama modro-bijelih tonova', poručuje modni dvojac iz Splita, koji stoji iza sve popularnijeg domaćeg brenda Arileo
Studiranje u Milanu i iskustva koja su stekli u modnim kućama Giorgio Armani i Nitya bili su odskočna daska za pokretanje samostalnog posla u rodnom Splitu 2003. godine, a mi ćemo jasno i glasno reći: Marija i Jurica Pirić rade odličan posao. Iz sezone u sezonu Arileo je sve zapaženiji brend u domaćem modnom svijetu, a haljinice s njihovim potpisom sve su traženije i među poznatima. Presjek rada odnosno modele koje su posljednjih godina predstavljali na Cro-a-porteru, pogledajte u našoj fotogaleriji!
Za tportal.hr su otkrili zanimljive detalje koji obilježavaju njihov put prema domaćem vrhu dizajnerske mode. 'Inspiraciju pronalazimo, kao i većina kolega, u određenim trenucima, putovanjima, filmovima i slično, a jednako tako pratimo i trendove i ispitujemo tržište jer je to složen proces', rekao je Jurica Pirić.
Kome su namijenjene njihove ženstvene haljinice? 'Nemamo određeni tip žene, ali možemo reći da kupuju žene od 16 pa nadalje. Koristimo razne vrste materijala ovisno o inspiraciji, ali uvijek nastojimo da nam klijentica bude zadovoljna te je sve podređeno kupcu', dodao je dizajner i naglasio kako im posao nije nimalo jednostavan. 'Iako mnogi misle da je dizajnerski posao samo sjedenje u studiju i crtanje, on je vrlo stresan jer je bitan konačni proizvod, a do njega ima puno posla.'
Od ovog se posla, napominje, može živjeti, ali ne bez mukotrpnog zalaganja: 'Predanost ovom poslu može uroditi plodom, ali iziskuje cjelodnevni rad.'
Razgovarajući o planovima studija Arileo, dalo se naslutiti da je financijska kriza imala utjecaj i na ponajbolje u modnoj branši. 'Mislimo da trenutno nisu vremena za neke dugoročne planove, treba se zadržati trenutni standard i to je već uspjeh', zaključio je Jurica Pirić.
Kroz priče o uspjehu u svijetu mode, domaći dizajneri i tportal.hr pokrenuli su nagradni natječaj kojim maturanticama daruju vrijedne dizajnerske kreacije. Haljine će pripasti djevojkama koje pošalju najuvjerljiviji tekst zašto baš one zaslužuju nagradu.
Prijava se vrši tako da se Priređivaču šalje prijava na e-mail adresu: tportal@tportal.hr zajedno s osobnim podacima (ime i prezime, adresa i broj mobitela) te kratkim tekstom na temu 'Zašto baš ja zaslužujem osvojiti dizajnersku maturalnu haljinu'. Uz prijavu je obavezno navesti i tri haljine za koje se šalje prijava. Natječaj traje od 18. travnja do 6. svibnja 2011. Svaki sudionik ima pravo sudjelovati maksimalno jednom.