Među 52 odredišta diljem svijeta koje valja posjetiti ove godine, The New York Times navodi i Varaždin, i to kao jedini grad u Hrvatskoj i jednu od 13 europskih destinacija
Već nekoliko godina uzastopce The New York Times u prilogu Travel donosi godišnji izbor pedesetak zemalja, krajeva i gradova koje bi valjalo posjetiti. Ove godine izabrana su 52 odredišta po prirodnim i kulturnim ljepotama ili drugim znamenitostima, od čega su četiri u Australiji, Novom Zelandu i okolnom otočju, a isto toliko je u Južnoj Americi. Šest odabranih destinacija nalazi se u Africi, jedanaest u Sjevernoj Americi, dvanaest u Aziji te 13 u Europi.
Ekvador, Škotska, Jakarta, Dubai, Vatikan, Sejšeli, Atena, Beč, Nepal neka su od svjetski poznatih turističkih odredišta s liste uglednog američkog dnevnog lista. U tom društvu našao se i Varaždin, i to kao jedina hrvatska destinacija.
'Zaboravite voljenu obalu Hrvatske: Varaždin, grad u unutrašnjosti, jedno je od najslikovitijih i dobro očuvanih hrvatskih područja. Jedan sat vožnje sjeverno od Zagreba, ova mala metropola od 50.000 stanovnika ima besprijekorno popločane ulice u gradskom središtu s baroknim crkvama i palačama poput palače Draškovića. Na to se nadovezuje godišnji festival barokne glazbe, ali tu se i ne završava. Ostali glazbeno-tematski festivali i koncerti izrazito su moderni i mijenjaju se iz godine u godinu: jedan, Radar Festival, sa suvremenim zvijezdama privukao je imena kao što su Bob Dylan i Carlos Santana, a razni drugi festivali tijekom godine, kao što je Špancirfest, koji se održava krajem kolovoza i početkom rujna, privlače umjetnike i glazbenike iz cijele Europe', stoji o 'hrvatskom arhitektonskom i glazbenom dragulju koji leži u unutrašnjosti'.
Natalija Martinčević, predsjednica Turističke zajednice Grada Varaždina, ne krije zadovoljstvo odabirom američkog lista.
'Jako smo sretni i zadovoljni. To je zasluženo priznanje našem gradu prema kojem su domaći ponekad previše kritični. U puno boljem svjetlu nas vide drugi, osobito u vrijeme festivalskih događanja kao što su Varaždinske barokne večeri i Špancirfest. Tada su posjetitelji iznimno zadovoljni i oduševljeni, što govori da znamo osmisliti turistički proizvod, a ne samo ponuditi našu prepoznatljivu arhitekturu za razgledavanje', veli Martinčević.