KK CEDEVITA I KING CROSS

Zakladi Ana Rukavina donirano 60 tisuća kuna

27.11.2012 u 13:00

Bionic
Reading

Košarkaški klub Cedevita i King Cross Centar Jankomir donirali su 60 tisuća kuna Zakladi Ana Rukavina

Dvije uspješno organizirane akcije s konkretnim rezultatima, kojima su prikupljena sredstva za pomoć radu Zaklade Ana Rukavina imale su za cilj potaknuti na humanost i pozvati širu javnost da se uključi i da svoj doprinos. Odaziv javnosti pokazao je snagu pojedinca i koliko je malo potrebno kako bi se napravila velika djela. Posjetitelji centra King Cross i ljubitelji košarke i KK Cedevita, svojim su donacijama prikupili ukupno 60 tisuća kuna za najhumaniju zakladu u Hrvatskoj.

'Svaka donacija je dobrodošla i nama potrebna kako bi nastavili s kontinuiranim radom i proširenjem Registra dobrovoljnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica. Akcije King Cross Centra Jankomir i KK Cedevita od velike su važnosti jer je javno upućen poziv na sudjelovanje i raširena svijest o samoj Zakladi ali i o potrebnoj pomoći oboljelima i njihovim obiteljima. Zaklada uspješno radi već sedam godina i broj potencijalnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica u Hrvatskoj se povećao na brojku od gotovo 37.000 te su dosad spašena 24 života. Naš cilj je proširiti Registar dobrovoljnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica i javnu Banku krvi iz pupkovine 'Ana Rukavina'. U Hrvatskoj je veliki broj oboljelih i potrebno je probuditi svijest u javnosti i pozvati na davanje uzoraka krvi za Registar kako bi na taj način pomogli spasiti nečiji život', kažu u Zakladi Ana Rukavina.

'Zahvaljujemo se na svakom vašem 'lajku' i kupljenoj ulaznici čime ste pomogli rad Zaklade Ana Rukavina i tipizaciju uzoraka dobrovoljnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica.'

Pokrenuta akcija '1 like = 1 kuna za Zakladu Ana Rukavina' prva je takva humanitarna akcija kod nas viralnog karaktera. Facebook kampanjom King Crossa prikupljeno je 50 tisuća kuna za Zakladu Ana Rukavina.

'Do sada su na se društvenim mrežama često pojavljivale slične akcije u kojima se pozivalo na 'lajkanje', ali  prvi put imamo predstavljen i konkretan rezultat akcije i transparentno prikazan odnos 'lajkova' i novca koji je prikupljen i danas doniran Zakladi Ana Rukavina', poručuju iz King Crossa.

'Željeli bismo se zahvaliti svojim vjernim potrošačima koji su podržali Facebook kampanju '1 lajk =1 kuna za Zakladu Ana Rukavina' i omogućili današnju donaciju. Kampanjom smo apelirali na svijest naših potrošača o tome kolika je društvena odgovornosti svakog od nas za kvalitetniji život u zajednici. Bolest ne bira i svima nama može zatrebati pomoć, zato apeliramo na još više sličnih akcija koje će pomoći rad Zaklade Ana Rukavina. Donacijom od 50 000 kuna omogućit ćemo tipizaciju oko 50 uzoraka krvi i pružiti još 50 šansi za život oboljelih.'

KK Cedevita Zakladi donira 10.000 kuna što je ukupan prihod od prodanih ulaznica za utakmicu 5. kola Eurolige odigrane 9. studenog u Draženovu domu. Utakmica KK Cedevita i Caja Laboral za štovatelje sporta i košarke imala je i humanitarnu stranu. Kompletan prihod od prodanih ulaznica klub je danas donirao Zakladi Ana Rukavina.

'Vrhunski profesionalni igrači u opisu svog posla trebaju imati i rad na humanitarnoj djelatnosti, jako smo ponosni na upravu kluba i svoje igrače. Košarkaši su 9. studenog igrali za sportsku pobjedu, ali i za pobjedu života', poručuju iz KK Cedevita.