Španjolski high street div udružio je snage s instagramskim profilom Style Not Com kako bi kreirao kolekciju ležernih komada s porukama
Vjerovali ili ne, španjolska Zara donosi kolekciju nastalu s instagramskim profilom koji broji nešto više od 450 tisuća pratitelja.
Profil Style Not Com donosi modne novosti i razmišljanja, a njegov osnivač Beka Gvishiani otkrio je kako je došlo do suradnje sa Zarom.
'Ako me poznajete, znate da uvijek govorim o modi, danju i noću, unutra i vani, s prijateljima ili obitelji. Pa kad su počeli razgovori o dizajnu capsule kolekcije Style Not Com x Zara, prvo što sam rekao bilo je - razgovarajmo o modi.'
Od 8. veljače ova je kolekcija dostupna u prodaji u četiri modne prijestolnice - New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu -dok se njezina globalna prodaje očekuje od 3. ožujka u online trgovini Zare.
Uz bijele majice, sive trenirke i plave kape, sadrži predmete poput šibica, bilježnica i ogledala.