U Hrvatskoj se osvjetljavanju znamenitosti pridružujemo tako što ćemo Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu osvijetliti ružičastim svjetlima, od 17. do 31. listopada, čime ćemo još jednom poduprijeti plemeniti cilj
Nastavljaju se aktivnosti u listopadu, mjesecu koji simbolizira borbu i podizanje svijesti o raku dojke. Novim aktivnostima pridonosi se svjetskoj kampanji Estee Lauder Companies - 'Breast Cancer Awareness'. U sklopu globalne kampanje osvijetljene su brojne građevine i znamenitosti rozim svjetlima, skrećući pažnju na važnost zdravlja grudi i ranog otkrivanja bolesti. U 2010. BCA kampanja je ostvarila novi Guinnessov svjetski rekord s najviše osvijetljenih znamenitosti sa svrhom u 24 sata.
U Hrvatskoj se osvjetljavanju znamenitosti pridružujemo tako što ćemo Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu osvijetliti ružičastim svjetlima, od 17. do 31. listopada, čime ćemo još jednom poduprijeti plemeniti cilj.
Svim građanima upućen je poziv da 17. listopada 2012. u 19 sati dođu u MSU Café i po prvi put ovjekovječe građevinu u Hrvatskoj osvijetljenu za Breast Cancer Awareness.
Muzej će biti osvijetljen 17. i 31. listopada 2012. od 18 do 24 sata, a svaki dan u međuvremenu na sat vremena, od 19 do 20 sati. Ovom gestom pridružujemo se svjetskom trendu i nadamo se da otvaramo novo poglavlje za podizanje svijesti o važnosti prevencije.