Štikle i čizmice sa 'špic vrhom' dugo su harale modom, stvarale i izazivale fetišiste. Taman kad se činilo da polako izlaze iz mode prepuštajući mjesto zaobljenijim cipelama, Prada je u jesensku kolekciju ubacila ružičaste i tirkizne špičoke. A onda i lanci ulične mode...
Svoje i opet odlične cipele Miuccia Prada je za sezonu jesen/zima 2011/12. modoljupcima predstavila kroz zanimljivu reklamnu kampanju: modeli leže u sobi sa zanimljivim pločicama, šest ih je, i svakoj se vide samo noge s naglaskom na vruće dizajnerske cipele, naravno.
Salonke otvorenih prstiju i špičoke su od pitonove kože, pete su ili stilleto ili pune, a one malo jače potpetice neobično su 'uvijene' i upadljive. Platforme također neće izaći iz mode, čarape na sandale još su pojačano dobile na značaju, a remenčići oko gležnjeva poželjni su, seksi. Boje? Ružičasti, žuti i bež piton, ružičasti, tirkizni i narančasti špic - sve u kombinaciji s crnom bojom.
Tu su i one u modnom svijetu već spominjane Pradine čizmice za koje zbog igre boja tek izbliza shvatite da sežu do ispod koljena, a izdaleka se čine kao sandale.
Ne, nisu špic vrhovi rezervirani samo za visoku modu i varate se ako mislite da će ih s nadolaskom jeseni moći ignorirati. U svoje su ih nove kolekcije ubacili i Zara, Mango, H&M...