Rijetke su prilike kada si žena može priuštiti dizajnersku torbicu, ali slavne brendove to očito ne brine jer im cijene sve više rastu
Chanelova crna prošivena torbica na dugačkom lancu jedan je od najprodavanijih modela, ali cijena joj je u posljednjih pet godina narasla za 70 posto. Sada košta malo više od 25 tisuća kuna.
Još jedna slavna torbica, Mulberry Bayswater, koju nose sve zvijezde, u 2102. stajala je oko šest tisuća, a sada je nešto više od osam tisuća kuna. Clutch Alexandera McQueena također je prije bio oko osam tisuća kuna, a sada gotovo 10 tisuća.
Ali ne rastu samo cijene najpoznatijih brendova. I torbe nižeg ranga poput brenda Coach imaju višu cijenu nego inače. Njih posebno voli glumica Gwyneth Paltrow, a početne cijene kretale su se od 1.800 pa do tri tisuće kuna. Sada je i to na višoj razini jer je voditeljsku palicu preuzeo Stuart Vevers, slavni dizajner koji je surađivao s mnogim modnim kućama. I tako su ove torbe na policama po cijeni od 10 do 20 tisuća kuna.
Nakon takvog kretanja cijena, svi se pitaju tko si moći priuštiti skupocjene torbice.
'Ima puno iznimno bogatih ljudi u zemljama poput Kine i Rusije, a na Zapadu bogatima prihodi rastu daleko brže od običnih ljudi i oni si to mogu priuštiti', objasnila je modna savjetnca Sandra Halliday za Daily Mail. Dodaje da je to stvorilo tržište na kojem bogati uopće ne razmišljaju hoće li dati šest ili o0sam tisuća kuna za torbicu ako im se sviđa.